Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 338

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

De VS zoals jullie dat nu kennen bestaat niet lang meer.


Hoezo? :shock: Ga jij daar verandering in brengen dan? :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

androide schreef:De VS zoals jullie dat nu kennen bestaat niet lang meer.
Hoezo? :shock:
Nieuwe president, nieuwe VS!

...wishfull thingking...
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Berichten: 338

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

Mafkees schreef:
androide schreef:De VS zoals jullie dat nu kennen bestaat niet lang meer.
Hoezo? :shock:
Nieuwe president, nieuwe VS!

...wishfull thingking...
Wie zegt dat Kerry wint?

edit: Die poll hier zegt niks, dat zijn Nederlanders en Belgen.

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

Kleine lettertjes ook lezen he! 8)
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Berichten: 338

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

Kleine lettertjes ook lezen he!  8)


Had ik gedaan, maar ik dacht dat die meer sloegen op de gedachte dat 'n nieuwe president de VS echt ingrijpend kan veranderen. 8)

Gebruikersavatar
Berichten: 215

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

Wat wil je dan met een nieuwe president. Als Kerrie wint kan hij zich niet zomaar terugtrekken uit Iraq.

Hij zal op zijn minst toch die oorlog moeten afmaken.
"Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away."



- Philip K. Dick

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

Dat is ook waar, je kan een land niet op 4 jaar tijd volledig van koers veranderen. En een president is dan misschien wel de baas, maar hij moet rekening houden met zoveel machtige lobbygroepen... 't Zal niet gemakkelijk worden voor de volgende president, wie het ook wordt. Maar het zou al een goed begin zijn als hij toch iets scrupuleuzer te werk zou gaan als Bush.
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

amerika moet eerst beseffen dat ze de macht moeten delen want er zitten toch ook nederlanders in irak


Eén mooi voorbeeld van een land dat soldaten zend naar een land, waar ze geen zaken hebben.Dan zet je toch de deur open voor terroristen in je land.De grote vraag is:wie is hier zijn zakken aan het vullen?

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

Die amerikanen zijn viezerikken vooral dei bush die aap.Hij won dankzij vals spelen bijvoorbeeld die mensen die op kerry zouden stemmen gaf hij een stembiljet ;) :?: ;) :?: ;) ;) ;) .En bush ging niet een naar vietnam toen hij geroept werd Kerry wel hij raakte zelfs 3 keer gewond :?: :shock: [/b]

Berichten: 46

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

anoniempje even voor de goeie orde in de tijd dat kerry naar vietnam ging was het niet al te slim om te gaan.

kerry is dus wel gegaan maar voor een maand of 2, daarna terug naar amerika om een opleiding tot piloot te volgen voor zon speedboat toen weer terug naar vietnam waar hij 3 purple harts verdiend heeft, maar het feit dat je een oorlogs held bent wil niet zeggen dat je een goede president bent kerry heeft nooit gezegd wat hij nou wel met irak wil doen aangezien het leger terugtrekken geen optie is.......

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

Globaal gezien is de usa een belangrijke macht.

Daar kan niemand omheen...

Een grote macht is voornamelijk uit op controle en evenwicht.

(dit om de eigenbelangen te behartigen)

Zo gaat het al eeuwen. Lees de geschiedenis er maar op na....

En denk vooral niet dat een andere president daar verandering in zal kunnen aanbrengen.

Gebruikersavatar
Berichten: 385

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

om terug te komen op de hoofdstelling?

Om dat er veel grote uilskuikens rondlopen en de USA, en omdat Bush er ook een is, vind ik.

Of Kerry beter zou zijn weet ik niet, maar van Bush wisten we het wel.

het beste voorbeeld daarvan is goed te kijken naar de mentalitie, en naar de televisie programma's.

Berichten: 283

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

NASE schreef:om terug te komen op de hoofdstelling?

Om dat er veel grote uilskuikens rondlopen en de USA, en omdat Bush er ook een is, vind ik.

Of Kerry beter zou zijn weet ik niet, maar van Bush wisten we het wel.

het beste voorbeeld daarvan is goed te kijken naar de mentalitie, en naar de televisie programma's.
Dit heb ik ooit gehoord: Een paar Amerikaanse politici wilden een keer pi gelijk stellen aan 3 omdat dat makkelijker rekenen is. De wet was bijna geldig totdat een wiskundige net op tijd ingreep.

Ik weet niet in hoeverre dit waar is. Dat die wet bijna geldig was, lijkt mij een beetje overdreven, maar ik zie die politici er echt wel voor aan om geprobeerd te hebben pi gelijk te maken aan 3.

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

Luke schreef:
NASE schreef:om terug te komen op de hoofdstelling?

Om dat er veel grote uilskuikens rondlopen en de USA, en omdat Bush er ook een is, vind ik.

Of Kerry beter zou zijn weet ik niet, maar van Bush wisten we het wel.

het beste voorbeeld daarvan is goed te kijken naar de mentalitie, en naar de televisie programma's.
Dit heb ik ooit gehoord: Een paar Amerikaanse politici wilden een keer pi gelijk stellen aan 3 omdat dat makkelijker rekenen is. De wet was bijna geldig totdat een wiskundige net op tijd ingreep.

Ik weet niet in hoeverre dit waar is. Dat die wet bijna geldig was, lijkt mij een beetje overdreven, maar ik zie die politici er echt wel voor aan om geprobeerd te hebben pi gelijk te maken aan 3.
oeee, levensgevaarlijk.

Berichten: 68

Re: Waarom zijn zoveel mensen anti Amerika?

Stel je gerust,de VS zullen niet lang meer de leidende macht zijn in de wereld,met hun enorme staatsschuld en hun enorme handelstekort kan dat nooit meer lang goed gaan. China is het land om in de gaten te houden met hun enorme economische groei en bevolking.

Reageer