[Folding] productierecords

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [Folding] productierecords

experimentele (beta) WU's leveren bij mijn weten véél meer punten op dan normaal. Echter, ze hebben vaak problemen, je moet er wel "effe bêhblêhve", en ze leven ook wel eens helemáál geen punten op, en dan mot je ook niet mekkeren. Maar ja, als het goed gaat gaat het (qua punten) ook érg goed.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 300

Re: [Folding] productierecords

voor de statistieken we zijn gisteren uiteindelijk afgeklokt op 66,907 punten (waar van maar liefst 57,552 punten van Yoste zijn)

Berichten: 422

Re: [Folding] productierecords

Inderdaad, ik heb er al behoorlijk wat tijd in gestoken om hem draaiende te krijgen én te houden. Maar het is het wel waard zo te zien :eusa_whistle:
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=59270

Berichten: 2.504

Re: [Folding] productierecords

Ik zit al aan 92 WU's...

Wanneer ben ik eigenlijk herbegonnen? Ik werk nu onder de naam Vordreller.
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Gebruikersavatar
Berichten: 1.447

Re: [Folding] productierecords


Berichten: 2.504

Re: [Folding] productierecords

Oke, dat zou betekenen: 0,87 WU's per dag.
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Gebruikersavatar
Berichten: 1.447

Re: [Folding] productierecords

Misschien ten overvloede, maar je weet toch dat je onder anderehier je eigen productie uitgesplitst ziet.

Berichten: 2.504

Re: [Folding] productierecords

Misschien ten overvloede, maar je weet toch dat je onder anderehier je eigen productie uitgesplitst ziet.
Nee dat wist ik niet.
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Gebruikersavatar
Berichten: 1.447

Re: [Folding] productierecords

In dat geval nog maar eens. Dit is 1 van de sites die de productie van ons team uitsplitst. Vandaar kan men ook doorklikken naar een specifieke gebruiker.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.447

Re: [Folding] productierecords

Terug naar productie records.

Oktober 2010 voor het eerst 1 miljoen punten binnen een kalendermaand?? Of net niet?

Berichten: 346

Re: [Folding] productierecords

met nog 5 dagen te gaan denk ik niet dat we dat redden hoor.

Komt nog ongeveer 150.000 punten bij dus dan komen we er toch nog een 75.000 te kort.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.447

Re: [Folding] productierecords

Of het te halen is weet ik ook niet, maar :
met nog 5 dagen te gaan denk ik niet dat we dat redden hoor.
Oktober heeft 31 dagen dus met vandaag er bij zijn er nu nog 5 dagen (vandaag begint pas nu door tijdverschil). Dat betekend een benodigde 35.000 punten per dag. Niet een veel voorkomend meerdaags gemiddelde, maar ook geen absolute onmogelijkheid (zeker niet als jij ook even een paar dagen helpt ;) ).

Berichten: 346

Re: [Folding] productierecords

dat zou kunnen ware het niet dat ik alleen in het weekend nog op volle kracht mijn pc laat werken.

Door de weeks staat hij alleen 'savonds aan. Dus heel veel punten haal ik daar ook niet mee.

Ik heb wel even 1 pc op werk overgezet naar WSF, de andere pc is bezig met boinc en moet daar ook een deadline halen van 1 november en die WU heeft nog 60 uur te gaan, dus die kan niet over.

Berichten: 346

Re: [Folding] productierecords

ik zet mijn thuispc eventjes 3 dagen aan om te kijken of we het record kunnen halen.

Zou leuk zijn.

Berichten: 346

Re: [Folding] productierecords

het ziet er naar uit dat er een eindsprint wordt ingezet om de 1 miljoenpunten te gaan halen deze maand ;)

Reageer