Niet zichtbaar

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 4

Niet zichtbaar

Ik wou vragen of het theoretisch mogelijk is om ontzichtbaar te worden, maar dat slaat natuurlijk nergens op :)

Berichten: 14

Re: Niet zichtbaar

Sneller gaan dan het licht

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.912

Re: Niet zichtbaar

Of net als in de nieuwste James Bond opnames maken aan de ene kant en vervolgens projecteren aan de andere kant. Nu zal je afvragen waarom refereren aan een James Bond film, maar hen idee in geinspireerd op een Japans onderzoek(je) waarbij dit werd gedaan met (stilstaande) camera en proefpersoon. Waarbij de proefpersoon doorschijnend werd/leek.

Berichten: 778

Re: Niet zichtbaar

Theoretisch is natuurlijk heel veel mogelijk Afbeelding

Maar vaak is de praktijk heel anders

maar deze japanner komt toch dicht in de buurt dacht ik :)

Artikel over een onzichtbare jas

Berichten: 254

Re: Niet zichtbaar

Ook al was onzichtbaar worden mogelijk, dan zal je niets kunnen zien. Dit komt doordat je netvlies doorzichtig is, waardoor er geen licht op je netvlies kan vallen. Als er geen licht op je netvlies valt, heb je een probleem, want dan zie je niets! Afbeelding

Berichten: 39

Re: Niet zichtbaar

Waar je voor zou moeten zorgen is dat je je zo "aankleed" zodat je geen licht absorbeert en reflecteerd. Theoretisch zou het ligt dan gewoon door je heen gaan en zou je onzichtbaar zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Niet zichtbaar

kleed je helemaal zwart en maak je gezicgt zwart zonnebirl in het zwart stap een donkere kamer binnen en ik weet zeker dat niemand je meer ziet :D

LOL

MvG Ron

Re: Niet zichtbaar

in een kamer die donker is ziet uberhaupt niemand je!

dus waarom zou je je gezicht dan zwart maken en zwarte kleding zoeken?

8-) :D

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Niet zichtbaar

8-) LOL

inderdaad helemaal gelijk wat een onzin...maar goed de vraag om helemaal onzichtbaar te worden is ook wel een beetje onzin :D

MvG Ron

Reageer