frequentie's van mensen

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 3

frequentie's van mensen

Hi,ik ben opzoek naar iemand die met mij iets zou willen uitzoeken.Ik ben erg gevoelig voor bepaalde frequentie veranderingen van mensen om me heen.Dit beheersd me hele levens stijl.Ik ben geen chemicus of natuurkundige.Ik zoek mensen die hier kennis van hebben en mij wellicht van advies kunnen voorzien.Ik wil namelijk een test gaan maken om te zien wat ik precies kan zien bij mensen en wat ik kan onderscheiden.Ik hoor het graag je kan me emailen op <KNIP>

Beryllium: het is niet zo verstandig emailadressen in je bericht te zetten. Als mensen je willen bereiken kunnen ze dat doen met de knop "email" onderaan deze post. Dat maakt voor jou niet uit, want het is hetzelfde adres.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: frequentie's van mensen

Aardig antwoord: Mandy, je hoeft er niet bang voor te zijn geen chemicus of fysicus te zijn. Wat je beschrijft is meer metafysisch of parapsychologisch. Chemici hebben geen verstand van frequenties van mensen, dus je moet echt een ander forum opzoeken om over deze vraag te praten.

Niet zo aardig antwoord: Dit is niet-wetenschappelijk. Je kunt van allerlei mensen vinden die geloven in aura's en aardstralen, ufo's en hekserij, maar op dit forum is hierover niets te vinden: nu niet, en nooit.

Berichten: 25

Re: frequentie's van mensen

Niet echt een antwoord op uw vraag maar...;

Het enige wat ik kan zeggen is dat als ik mij verbind met een oscilloscoop ik steeds een signaal met frequentie 50Hz meet.

Dit komt gewoon omdat mijn lichaam als antenne fungeert voor de frequentie van de netspanning (in België = 50Hz).

Zo weet ik een radio staan die zonder batterijen of toegevoegde stroom werkt.

Zuiver op de stralingsvervuiling.

Berichten: 35

Re: frequentie's van mensen

rwwh hetgeen waar mandy het over heeft is wetenschappelijk bewezen. En kan gewoon gemeten worden. Ik vind dat je een beetje zwat wit kijkt.

Iets waar jij zelf niets over weet hoeft geen onzin te zijn.

Je hebt wel gelijk dat er op dit forum waarschijnlijk geen mensen zijn die hier iets van weten. En dat het in een andere hoek ligt. En dat is weldegelijk een wetenschappelijke hoek.

Berichten: 159

Re: frequentie's van mensen

Als ik van een druk gedeelte van de stad naar een rustiger gedeelte ga, dan neemt de frequentie van mensen die mij passeren af. Andersom natuurlijk ook. Als je daar gevoelig voor bent, moet je dus ervoor zorgen dat de hoeveelheid mensen om je heen constant blijft.

Maar dat heeft inderdaad niets met scheikunde te maken.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: frequentie's van mensen

Ik denk dat het wel duidelijk is dat dit niet het juiste forum is... Mandy, ik hoop dat je dat inziet.

Om het plaatsen van onheuse reacties te voorkomen:

Topic gesloten

Voor eventuele vragen of opmerkingen kun je me mailen.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Gesloten