minicursus genetica

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: minicursus genetica

Ik moet je gelijk geven; wat een mooie animaties!
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Gebruikersavatar
Berichten: 505

Re: minicursus genetica

Ik zal morgen eens regelen dat jullie op het minicursus forum kunnen. Dan kan je wat laten zien van waar je mee bezig bent.


Heb je dat al gedaan, en hoe kom ik er dan op?
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Berichten: 27

Re: minicursus genetica

is die mini cursus al af? ik wil hem wel eens lezen

(opleiding Medische Biochemie, werkzaam in Moleculaire Celbiologie)

Gebruikersavatar
Berichten: 151

Re: minicursus genetica

Ik als 4 vwo scholier en waarschijnlijk aankomend biomedische wetenschappen student ben zeer benieuwd naar jullie verslag zet hem op! :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: minicursus genetica

We zijn er druk mee bezig. Zodra de minicursus klaar is wordt deze zo snel mogelijke gepost.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 293

Re: minicursus genetica

aah gelukkig dat eht nog gebeuren gaat ook...al die stickie topics waar niks mee gebeurt staat imo niet erg mooi.

Ben erg benieuwd!

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: minicursus genetica

En nog steeds is de mini-cursus niet af.


ZwerfEnVerwonder en The Don, wanneer kunnen we jullie stukje verwachten?
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 1.259

Re: minicursus genetica

Wouter_Masselink schreef:En nog steeds is de mini-cursus niet af.  


ZwerfEnVerwonder en The Don, wanneer kunnen we jullie stukje verwachten?

I wish i had the time....De welwillendheid is er wel maar tijd tekort is de bottleneck...Promoveren heeft nogal impact op je leven (sociaal en tijdstechnisch) dus de minicursus staat op dit ogenblik op een iets te lage prioriteit ben ik bang. Daarnaast vind ik ook dat het inhoudelijk perfect moet zijn en hier gaat uiteraard ook tijd in zitten.

Ik zal proberen alvast een begin te posten maar wanneer durf ik niet te zeggen.
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: minicursus genetica

Veel succes met het promoveren dan maar. Als er een promovendus aan meewerkt dan zou het wel een goed stuk meoten worden :shock:
"Meep meep meep." Beaker

Re: minicursus genetica

dag allemaal!


een mooi initiatief tonen jullie. ik heb geen tijd om mee te helpen iets te schrijven, maar ben wel bereid om stukken na te pluizen op fouten etc.

post hier maar als jullie geinteresseerd zijn, zoja zal ik me ff inschrijven etc...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.259

Re: minicursus genetica

moleculair celbioloog schreef:dag allemaal!


een mooi initiatief tonen jullie. ik heb geen tijd om mee te helpen iets te schrijven, maar ben wel bereid om stukken na te pluizen op fouten etc.

post hier maar als jullie geinteresseerd zijn, zoja zal ik me ff inschrijven etc...

Inschrijven mag altijd natuurlijk :shock:

Ik zal proberen wat op papier te zetten, is het handig om eerst wat te laten lezen aan mensen voor het op het forum te plaatsen?
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.

Gebruikersavatar
Berichten: 323

Re: minicursus genetica

The Don schreef:
moleculair celbioloog schreef:dag allemaal!


een mooi initiatief tonen jullie. ik heb geen tijd om mee te helpen iets te schrijven, maar ben wel bereid om stukken na te pluizen op fouten etc.

post hier maar als jullie geinteresseerd zijn, zoja zal ik me ff inschrijven etc...

Inschrijven mag altijd natuurlijk :shock:

Ik zal proberen wat op papier te zetten, is het handig om eerst wat te laten lezen aan mensen voor het op het forum te plaatsen?

ok, heb me geregistreerd ;)

als je zaken ter controle wilt mailen is dat prima; volgens mij kun je nu ook gewoon dingen naar mij emailen toch?


groet

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: minicursus genetica

Dan moet je je email adres wel in je profiel plaatsen :wink:
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 323

Re: minicursus genetica

hij stond er al in, maar was nog niet voor iedereen zichtbaar. nu wel :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 70

Re: minicursus genetica

Kijk ik nu ergens overheen, of is er nog geen minicursus genetica? (de posts hier zijn uit 2005, vandaar mijn verwarring..)


Mocht er nog steeds geen cursus zijn: ik wil wel meehelpen dan, over een paar weken heb ik een tentamen over genetica, dus dit zou wel een goede oefening zijn :(

Reageer