Ongepaste reclame

Reageer
Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ongepaste reclame

@jkien: excuus voor het gebrek aan reactie. Op de meeste meldingen is geacteerd, echter heb ik inderdaad nagelaten om dat terug te koppelen.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Ongepaste reclame

Miels schreef: wo 07 aug 2013, 15:04
Op de meeste meldingen is geacteerd
die kyocera-ad draait nog:


kyocera.gif
kyocera.gif (244.94 KiB) 2675 keer bekeken
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.525

Re: Ongepaste reclame

Als je rechtsklikt op de advertentie blijkt het trucje gebruik te maken van een gratis Adrime component, die speciaal gemaakt is om buiten de afgesproken ruimte te adverteren. Kan WSF advertenties met die component niet eenvoudig herkennen en blokkeren?


Eigenlijk zou de reclameboer dat moeten doen maar die heeft er blijkbaar lak aan. Welke reclameboer is het?

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.351

Re: Ongepaste reclame

Jan van de Velde schreef: wo 07 aug 2013, 18:47
die kyocera-ad draait nog:


[attachment=13855:kyocera.gif]
Hij draait nog steeds!
Contra principia negantem disputari non potest.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.525

Re: Ongepaste reclame

Die reclame is er inderdaad nog steeds, dit is de achtste dag, hij was er elke dag. Dat die reclameboer "geacteerd" heeft betekent natuurlijk dat ons verzoek in de prullenbak is gegooid, wat voor de hand lag, want bij dat onheilspellende woord voel je meteen dat er geen hoop meer is.


Maar welke reclameboer is het nou? Het lijkt me niet Google Adsense, want dat is dat vak rechtsboven, die maken zichzelf bekend. De ziekte grijpt om zich heen. Ik zag gisteren hetzelfde Adrime wangedrag bij een Vodaphone-advertentie op buienradar.nl.

Re: Ongepaste reclame

Inderdaad bijzonder hinderlijk. Deze reclame bedekt een deel van de inhoud van ons forum. Gooi de reclame van dat asociale bedrijf er desnoods helemaal af.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ongepaste reclame

Er is in zoverre geacteerd dat de banner "gecapped" is: hij wordt maximaal 3x per dag per gebruiker getoond.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 1.617

Re: Ongepaste reclame

Ik krijg die reclame nu helemaal niet meer weg. Als je in de buurt van de "close" button komt, klapt ie open en als hij geminimaliseerd is, verandert de tekst onderin elke 3s. Is hier iets aan te doen?


Voor mij is wsf op die manier onbruikbaar want ik kan hier helemaal niet tegen.

Re: Ongepaste reclame

Ik heb die ellendige reclame in korte tijd inmiddels een keer of tien achter elkaar moeten wegklikken om het Wetenschapsforum nog te kunnen bekijken. Gooi dat bedrijf er alsjeblieft af. :evil:


PS: Heb de reclame inmiddels een keer of twintig moeten wegklikken. Als dat zo doorgaat hou ik het voor gezien.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 6.572

Re: Ongepaste reclame

inderdaad, zeer hinderlijk , die reclame van kyocera

je kan de berichten nauwelijks meer lezen.

Berichten: 546

Re: Ongepaste reclame

Ik heb er ook ontzettend last van... weg ermee! Als ik hem sluit en een nieuwe pagina open of later op de dag terugkom op WF, is 'ie er gewoon weer.


Vervelend ding.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Ongepaste reclame

het is al doorgemeld, de techiekers gaan er zo rap mogelijk wat aan doen, want dit is niet leuk meer inderdaad.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.525

Re: Ongepaste reclame

Een 'workaround' is wetenschapsforum volgen op de smartphone, met Tapatalk. Alle reclame wordt door Tapatalk verwijderd. :)

Re: Ongepaste reclame

jkien schreef: do 17 okt 2013, 20:48
Een 'workaround' is wetenschapsforum volgen op de smartphone, met Tapatalk. Alle reclame wordt door Tapatalk verwijderd. :)


Bestaat er ook zoiets voor een gewone PC?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ongepaste reclame

Excuses voor het ongemak. Dit was absoluut niet de bedoeling. De partij die bannering op onze website verzorgt heeft een vergissing gemaakt bij de implementatie van deze banner. Hij zou maximaal 3x per bezoeker per dag getoond mogen worden, en dat is nu duidelijk niet het geval.


Als het goed is heb ik zojuist de banner per direct uitgeschakeld.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer