Ideeën, reacties en feedback op de nieuwsbrief

Moderator: Miels

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Idee

Als we op Wetenschapsforum iets doen, willen we het goed doen. De nieuwsbrief is hierop geen uitzondering, en dus horen we graag van jullie wat de goede en minder goede kantjes van de nieuwsbrief zijn. Wat bevalt je, en wat niet? Wil je graag reageren, of heb je een idee dat je met ons wil delen? Laat weten wat je van deze nieuwsbrief vindt!


Verborgen inhoud
Complimentjes mogen ook, maar geef ons liefst iets waar we inhoudelijk iets mee kunnen. Dus niet gewoon "Ik vind de nieuwsbrief tof." of "Ach, jullie met je onnozele nieuwsbrief." Mocht je deze nieuwsbrief niet meer willen ontvangen dan kan je je afmelden door bij je instellingen het vinkje bij "Ontvang berichten verstuurd door het beheer" weg te halen.

Berichten: 2

Re: Idee

Ik wil niet heel vervelend doen maar ik heb vandaag de nieuwe nieuwsbrief van januari 2010 6 keer in mijn inbox staan, vanaf 14:57 kwam ie ieder half uur. Hopelijk kunnen jullie dit repareren want één keer een nieuwsbrief is genoeg.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Idee

Ik wil niet heel vervelend doen maar ik heb vandaag de nieuwe nieuwsbrief van januari 2010 6 keer in mijn inbox staan,
Je doet zeker niet vervelend, zeker niet als je de nieuwsbrief zo vaak ontvangt.


Ik heb geen idee waar dit mis is gegaan. Hij is maar 1x verstuurd aan alle gebruikers. Daarbij zie ik het "tellertje" wel maar heel langzaam oplopen, veel langzamer dan ik had verwacht. Wellicht gaat er ergens in het verzendingsproces iets mis, waardoor hij een gedeelte van de adressen zelfs enkele malen achter elkaar opnieuw probeert.


Zou je aan kunnen geven in welk tijdsbestek je de mails hebt gehad?


Hoe dan ook, onze excuses voor het ongemak! We zullen ons best doen om de oorzaak te achterhalen zodat dit niet nogmaals zal gebeuren.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 2

Re: Idee

Hoi,


Ik heb op de volgende tijdstippen de nieuwsbrief ontvangen:


14:57, 15:28, 15:59, 16:30, 17:01 en de laatste om 17:32.


Ik verwacht er dus weer eentje rond 18:00 :eusa_whistle: maar hopelijk is het dan al gefixt.

Berichten: 107

Re: Idee

Hoe kan je de nieuwsbrief ontvangen?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.820

Re: Idee

Ik merk dat ik om één of andere reden geen nieuwsbrief meer krijg, terwijl die wel aangevinkt staat in m'n instellingen... Dus: er staat een vinkje naast 'Ontvang berichten verstuurd door het beheer'. Die van januari heb ik ook niet ontvangen, waardoor ik m'n eigen officiële Pluimaankondiging nu pas opmerk (waarvoor nogmaals dan, trouwens :eusa_whistle: ).

Er loopt dus iets fout, denk ik?


Dido
Ik ben niet jong genoeg om alles te weten...
-Oscar Wilde-

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Idee

Hmm, ik heb ook ooit een nieuwsbrief ontvangen, maar nu niet meer. Waar en/of hoe zet ik dit aan?
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Idee

Mensen die hem nog niet gehad hebben: nog even geduld! Het versturen van 22.000 mailtjes kan een paar uur duren. Zeker aangezien er in dit geval ergens iets fout is gegaan.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Idee

Ik had ergens iets veranderd, maar ik geloof niet dat dat het probleem heeft opgelost. Dus Lonneke, als je 'm NOG een keer hebt gehad, nogmaals excuses!


Ik heb het verzenden afgebroken, en heb 'm opnieuw gestart. Daarbij ben ik niet "vooraan" begonnen, maar een stukje na (het gebruikersnummer van) Lonneke. Hopelijk gaat het nu verder goed.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 13

Re: Idee

Ik heb de nieuwsbrief in goede orde ontvangen en vind hem top. Ik post niet veel op dit forum, daarvoor heb ik te weinig kennis van zaken, maar ik kom hier wel graag om te lezen en te leren. Mijn dank gaat dan ook uit naar de wel-posters en de mensen die dat mogelijk maken.


Ark

Gebruikersavatar
Berichten: 7

Re: Idee

Waar ik in de laatste nieuwsbrief echt van schrik is de opening met het merkwaardige woord "gezegend" op een wetenschap site. Dat staat gelijk aan vloeken in de kerk !

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Idee

Een zegen is niet alleen iets uit het kerkelijke. Die gebruiken het veel, maar "gezegend" betekent eigenlijk niet veel meer dan "voorspoedig". niets om van te schrikken dus.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 7

Re: Idee

O.K. thx Clyde Donovan ? Maar dat met wild haar :-) Geruststellend Ger maar in December beetje ongelukkig gekozen.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Idee

Eh, ik neem aan dat je op mijn avatar doelt? Die heb ik al ongeveer 5 jaar op elk forum waar ik geregisteerd ben. Heeft niets met de actualiteit te maken dus. En het is ook geen Clyde, maar een creatie van sp-studios.de.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Idee

Waar ik in de laatste nieuwsbrief echt van schrik is de opening met het merkwaardige woord "gezegend" op een wetenschap site. Dat staat gelijk aan vloeken in de kerk !
Een zegen is niet alleen iets uit het kerkelijke. Die gebruiken het veel, maar "gezegend" betekent eigenlijk niet veel meer dan "voorspoedig". niets om van te schrikken dus.
En het gebruik van dat woord was ook behoorlijk tongue-in-cheek.

Reageer