Vertel eens wat over jezelf

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 100

Vertel eens wat over jezelf

Ik vond het leuk om een topic te beginnen waarin iedereen die het kwijt wilt kan vertellen waar hij/zij zich in het dagelijks leven mee bezig houdt.

Dingen zoals wat voor werk/studie doe je, wat zijn je hobby/interesses.

Ik zou dan ook maar met mezelf beginnen.

Ik studeer scheikunde en werk dus zelf niet (alleen een bijbaantje natuurlijk als arme student :shock: )

Voor de rest heb ik interesse in zo'n beetje alle exacte vakken (Beta vakken) en lijd ik een beetje het leven van een doorsnee student.
Heeft god het brein geschapen, of het brein god ?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Vertel eens wat over jezelf

Ik vond het leuk om een topic te beginnen waarin iedereen die het kwijt wilt kan vertellen waar hij/zij zich in het dagelijks leven mee bezig houdt.
Goed plan;

Ik ben Syd, zit in Atheneum zes (profiel Natuur en Techniek). Hierna wil ik Technische natuurkunde gaan studeren in Delft of Eindhoven.

Ik ben een enorm fan van Pink Floyd (rock band in jaren 60-70) en andere muziek uit die tijd. Ik speel zelf trompet en elektrische gitaar.

Berichten: 100

Re: Vertel eens wat over jezelf

technische natuurkunde.

Goede smaak man ik had er laatst een stukje over gelezen over technische natuurkunde studeren in delft maakte meteen een erg goeie indruk op me, maarja scheikunde vind ik ook leuk :shock:
Heeft god het brein geschapen, of het brein god ?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Vertel eens wat over jezelf

sanderol schreef:technische natuurkunde.

Goede smaak man ik had er laatst een stukje over gelezen over technische natuurkunde studeren in delft maakte meteen een erg goeie indruk op me, maarja scheikunde vind ik ook leuk   :shock: