Vertel eens wat over jezelf

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 100

Vertel eens wat over jezelf

Ik vond het leuk om een topic te beginnen waarin iedereen die het kwijt wilt kan vertellen waar hij/zij zich in het dagelijks leven mee bezig houdt.

Dingen zoals wat voor werk/studie doe je, wat zijn je hobby/interesses.

Ik zou dan ook maar met mezelf beginnen.

Ik studeer scheikunde en werk dus zelf niet (alleen een bijbaantje natuurlijk als arme student :shock: )

Voor de rest heb ik interesse in zo'n beetje alle exacte vakken (Beta vakken) en lijd ik een beetje het leven van een doorsnee student.
Heeft god het brein geschapen, of het brein god ?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Vertel eens wat over jezelf

Ik vond het leuk om een topic te beginnen waarin iedereen die het kwijt wilt kan vertellen waar hij/zij zich in het dagelijks leven mee bezig houdt.
Goed plan;

Ik ben Syd, zit in Atheneum zes (profiel Natuur en Techniek). Hierna wil ik Technische natuurkunde gaan studeren in Delft of Eindhoven.

Ik ben een enorm fan van Pink Floyd (rock band in jaren 60-70) en andere muziek uit die tijd. Ik speel zelf trompet en elektrische gitaar.

Berichten: 100

Re: Vertel eens wat over jezelf

technische natuurkunde.

Goede smaak man ik had er laatst een stukje over gelezen over technische natuurkunde studeren in delft maakte meteen een erg goeie indruk op me, maarja scheikunde vind ik ook leuk :shock:
Heeft god het brein geschapen, of het brein god ?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Vertel eens wat over jezelf

sanderol schreef:technische natuurkunde.

Goede smaak man ik had er laatst een stukje over gelezen over technische natuurkunde studeren in delft maakte meteen een erg goeie indruk op me, maarja scheikunde vind ik ook leuk   :shock:


Ik ben in eerste instantie afgeknapt op scheikunde omdat ik in de vierde en vijfde niets van de stof snapte, en doordat de leraar een beetje een eikel was. Nu vind ik het toch wel weer erg leuk, maar nog niet zo leuk als natuurkunde 8) .

Berichten: 100

Re: Vertel eens wat over jezelf

Bij mij precies andersom, ik had een leraar voor natuurkunde waarmee ik het NIET goed kon vinden.
Heeft god het brein geschapen, of het brein god ?

Gebruikersavatar
Berichten: 740

Re: Vertel eens wat over jezelf

Delft is inderdaad een toffe universiteit. Ik heb nog nooit zo veel geld en technologie gezien op één plaats. Wel zwaar maar zeker de moeite om er te studeren als je kan. Ik denk dat het moeilijk gaat zijn om ergens anders te studeren en alles ter beschikking te hebben. Op dat vlak kan België en UGent er iets van leren.

xd

Die zich als laatste jaars biology er zich rot in ergert dat er in België geen geld is voor wetenschap.(10% van de aanvragen naar wetenschappelijk onderzoek wordt ingewilligd)

In ieder geval ben ik nu druk bezig met examens en thesis en AIkido.

Alle drie even spannend.
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Vertel eens wat over jezelf

In mijn vrije tijd hou ik me bezig met astronomie, beetje werking met minder validen, mijn vriend uiteraard, weggaan met vrienden,... En de zondag werk ik in een winkeltje

Berichten: 86

Re: Vertel eens wat over jezelf

Ik doe Techniek-Wetenschappen (5de jaar)

Amuseer mij met zowal alles wat rond de term wetenschap hangt, intereseert mij een beetje in filosofie, Psycho-actieve planten, vriendinnetje, uitgaan me vrienden, ben chiro-leider van chiro Begijnendijk, Doe wushu (vorm van kung-fu)
_.+~*Imagination IS Intelligence*~+._

Berichten: 179

Re: Vertel eens wat over jezelf

6° jaar wetenschappen wiskunde

Ik speel graag piano, ben gewoon graag met muziek in 't algemeen bezig,

wiskunde/natuurkunde is ook een van mijn hobbies,

net als atletiek (lange afstanden lopen).

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Vertel eens wat over jezelf

Ernie schreef:6° jaar wetenschappen wiskunde

Ik speel graag piano, ben gewoon graag met muziek in 't algemeen bezig,

wiskunde/natuurkunde is ook een van mijn hobbies,

net als atletiek (lange afstanden lopen).


Van welke muziek hou je vooral?

Berichten: 179

Re: Vertel eens wat over jezelf

De moderne klassieke muziek (dat is dus late 19° - vroege 20° eeuw)

Tango en dergelijke dingen

Soundtracks ...

Soms wat rock maar niet te veel :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Vertel eens wat over jezelf

qua muziek heb ik een brede smaak: enya is wel ok, maar heel wat filmmuziek zeker ook. Het meest hou ik van Rammstein en hou niet van Donna-muziek. luister dan ook het meeste naar studio brussel

Gebruikersavatar
Berichten: 740

Re: Vertel eens wat over jezelf

dan wel jammer dat stubru hoe langer hoe meer op donna trekt en visa versa. Zucht, ik had gehoopt dat ik het nooit ging mee maken maar toen ik voor de ketchup song vluchte naar mijn veilige haven van goede muziek bleek deze al geïnfiltreerd te zijn. That was the day the music died....

Trouwens aan alle nederlanders die het beu zijn om naar hun comerciële radio's te luistern surf naar www.stubru.be!!! een ware aanrader voor de rock/pop lief hebber. Laten we zeggen dat het zo goed is als veronica van vroeger (nu trekt het ook op niets).

xd
"My foot is fine, the chair died, but I don't think it suffered."

Gebruikersavatar
Berichten: 1.210

Re: Vertel eens wat over jezelf

oie, dat is wat minder :shock: . Sinds mijn studies luister ik minder naar radio dan vroeger. Hopelijk zien ze het zelf snel in !

Gebruikersavatar
Berichten: 115

Re: Vertel eens wat over jezelf

Ik ben Jort, 18 jaar oud en zit in 6 atheneum met het profiel natuur en techniek. Hierna wil ik werktuigbouwkunde gaan studeren in Eindhoven.

Mijn interesses liggen vooral bij auto's en algemene techniek, Pink Floyd (en overige jaren 60 en 70 muziek). Ik ben een actief lid van de reddingsbrigade en geef daar ook zwemles. Ook probeer ik nog een beetje gitaar te spelen (een maand geleden begonnen).

:shock:
aha!

Reageer