Geen spaties

Berichten: 12.262

Re: Geen spaties

Browser wars back on again... in Chrome werkt het voor mij meestal allemaal soepeltjes. Eigenlijk zou dat voor alle browsers moeten gelden, maar ik heb wel wat ervaring in het bouwen van wysiwyg editors, en er blijven aanzienlijke verschillen bestaan... jammer, want op zich zijn er wel standaarden voor die men kan volgen.
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: Geen spaties

Nja, ik vind het zelf te makkelijk om dit aan Edge alleen te wijten. Edge is door de bank genomen een prima browser volgens mij. Eigenlijk heeft iedere browser wel iets waar ze in excelleren... En ik weet uit ervaring dat CK Editor (onderliggende editor van WSF) ook niet heilig is, net zo min als Invision die dat implementeert.
 
Het is de combinatie van Edge met de editor (en wellicht ook nog de onderliggende computer en bijkomende software en gebruik) die uiteindelijk een probleem oplevert.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: Geen spaties

Ik ondervind iets soortgelijks als ik met het bluetooth toetsenbord van mijn tablet een hoofdletter wil typen. In de meeste applicaties werkt de <Shift> niet, en daarom gebruik ik maar de <CapsLock> rondom de te gebruiken hoofdletter. In sommige applicaties werkt het dus wel...

Reageer