lichtgyroscoop

Moderators: Michel Uphoff, Jan van de Velde

Gesloten
Berichten: 12

lichtgyroscoop

Met mijn vernieuwde theorie is een lichtgyroscoop mogelijk. Zes meetbuizen in een kubus met van uit midden fotonmeetpuls. Die iemand in een Einstein lab samen met stuwmotor gegevens inzicht geven over beweging en zwaartekracht.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.945

Re: lichtgyroscoop

Bedoel je dit?

Berichten: 12

Re: lichtgyroscoop

Nee, echt in elke meetbuis zal een puls treffen op het meetoppervalk afhankelijk van verplaatsing of zwaartekracht inwerking met extra inzicht door kennis of je zelf voortstuwing gebruikt. Ga daarbij uit van dat foton uit drie alfa deeltjes bestaat en maximaal met c in een al bestaande omega energie dimensie voor kracht op afstand ,die eindig is en dus ruimte niet hoeft te creeren met tijd er bij absoluut. Waardoor wel een coordinatenstelsel met tijd absoluut is op te stellen.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.945

Re: lichtgyroscoop

derk schreef: za 29 jan 2022, 14:44 Ga daarbij uit van dat foton uit drie alfa deeltjes
Dat doe ik liever niet, want dat is onzin.
derk schreef: za 29 jan 2022, 14:44 een al bestaande omega energie dimensie voor kracht op afstand ,die eindig is en dus ruimte niet hoeft te creeren met tijd er bij absoluut. Waardoor wel een coordinatenstelsel met tijd absoluut is op te stellen.
Misschien moet je maar iets in theorieontwikkeling plaatsen, mits je het een en ander kunt onderbouwen.

Berichten: 12

Re: lichtgyroscoop

Met roodverschuiving had ik tunnelvisie besef ik. Nu zie ik in dat foton bij uitstralen verschillen in binddingen verkrijgen die roodverschuiving samen met doppler effecten meting de rood verschuiving geven. Als wel dat geo satelieten geven dat de omega energie dimensie met c moeten gaan. Verschil in bindingsterktes geven bij botsing dat rood minder reageert dan blauw waardoor blauw wel elektron kan losslaan in metaal.Infeite heb ik de afgelopen jaren veel veranderd aan mijn theorie en hoop ik via deze weg te achter halen waar tunnelvisie een punt is.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.945

Re: lichtgyroscoop

Opmerking moderator

Dit is naar theorieontwikkeling verplaatst.

Ook in theorieontwikkeling stellen wij eisen aan de kwaliteit van de berichten, zie de "lees dit eerst" aanwijzing van dit forum. Daaruit:
Het is niet de bedoeling om er in dit forum zo maar op los te speculeren of te filosoferen.
 
Dus wil je verder met jouw betoog, dan zal je het vanaf nu met wetenschappelijke bronnen moeten gaan staven. Anders gaat het topic op slot.

Berichten: 12

Re: lichtgyroscoop

Ik heb veel populair wetenschappelijke boeken gelezen en met mijn theorie verder er op in gaand verder uitgewerkt. Maar ben niet echt instaat inzichten uitgewerkt te koppelen aan een specifieke schrijver of formule. Dat laatste beheers ik niet en daarom hoop ik dat anderen met wel die achtergrond daaar op kunnen inhaken.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.945

Re: lichtgyroscoop

Je zal toch moeten laten zien dat jouw theorie niet strijdig is met bestaande waarnemingen en serieus ingaan op opmerkingen/bezwaren van anderen.

Het eerste probleem ontstaat al als je zegt dat een foton uit alfadeeltjes bestaat. Die hebben lading, een foton niet.
Leg eens uit?

Gebruikersavatar
Berichten: 2.906

Re: lichtgyroscoop

derk schreef: za 29 jan 2022, 15:25 Nu zie ik in dat foton bij uitstralen verschillen in binddingen verkrijgen die roodverschuiving samen met doppler effecten meting de rood verschuiving geven. Als wel dat geo satelieten geven dat de omega energie dimensie met c moeten gaan. Verschil in bindingsterktes geven bij botsing dat rood minder reageert dan blauw waardoor blauw wel elektron kan losslaan in metaal.
Sorry, ik probeer altijd serieus op dit soort topics te reageren, maar hier kan ik helaas echt geen touw aan vastknopen. Dit is pure wartaal.

Ik neem aan dat Nederlands niet je moedertaal is? Misschien kun je het dan beter proberen op een ander forum waar je wel in je moedertaal kan schrijven.

Berichten: 12

Re: lichtgyroscoop

Ik werk met universele alfa deeltjes die een massakern hebben die een veld opweken waardoor het niet genaakbaar is door terug getrokken velden ,die er voor liggen en bindingen die naast kern omega krachten opwekken voor effcten op afstanden. Ladingen komen dan voor uit emergentie krachten werkingen. Dus foton bestaat uit drie alfa deeltjes die per frequentie anders is en kan daardoor door grote omega bron opgewekte omega zwaartekracht velden afgebogen worden.
Sterker gebonden deeltes wekken meer omega kracht op die bij botsing opheffende krachten effecten geven waardoor een veldspreid behoud reactie van het deeltjesveld bij botsing meer kracht geven.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.605

Re: lichtgyroscoop

Er is weinig zinnigs te lezen uit jouw berichten. Voor mij als lezer lijkt het erop dat je populaire technische woorden combineert tot rare zinnen.

Het kan raadzaam zijn te kijken wat men denkt te begrijpen en daadwerkelijk weet. Wat is een: alpha deeltje, wat is lading, wat is een kracht? Denk je het te begrijpen of weet je het?

Uit jouw berichten is te lezen dat je een erg creatief eigen begrippen formuleert en combineert zonder echte samenhang.

Stel je voor ik (verzin) het volgende:
"Donkere materie ontstaat door Brownse beweging van verdampende micro zwarte gaten in de buurt van quarks. Dit verklaard tevens donkere energie vanwege informatie verlies aan het contact oppervlakte tussen de Gluonen. Hiermee is ook microzwaarte kracht verklaart: bindingen tussen centrale Beta delta deeltjes kunnen namelijk niet coherent vormen onder centripetale wisselwerking. Hiermee heb ik bewezen dat decennia aan wetenschappelijk onderzoek simpel bewezen is. Een kleine wiskundige onderbouwing is nodig en zoek slechts bevestiging met een wiskundige."

Op veel websites zou ik terecht een crackpot genoemd worden met onzin wat ik hierboven vertel. Begrijp je dat ik hier onzin schrijf? Soms maakt men grapjes over zoals de Beaz crackpot index Beaz Crackpot Index.

Als ikzelf iets wil leren zien ik eerst mijzelf te zeggen: "dit begrijp ik niet". Dan hard leren en onderkennen wat ik wel en niet weet. Steeds pijnlijk met mijzelf geconfronteerd te worden. Uiteindelijk een overwinnaars gevoel terecht iets te begrijpen en gebouwd te hebben met eigen handen/hoofd.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.945

Re: lichtgyroscoop

Opmerking moderator

Je gebruikt een bestaand natuurkundig begrip, "alfadeeltjes", zonder verdere uitleg in een kennelijk andere betekenis. Je gebruikt kreten als "omega zwaartekracht velden" zonder enige uitleg over wat dat zou moeten betekenen. Je plakt wat kreten achter elkaar zonder moeite te doen een ook maar enigszins begrijpelijk verhaaltje te schrijven.

Dit komt niet in de buurt van wat we van een topic in theorieontwikkeling eisen.

Daarom wordt dit topic gesloten.

Gesloten