2023

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

2023

Laten we hopen dat het vrediger, gezonder, verstandiger, gelijker, liefdevoller, en menselijker wordt dan 2022. Laten we wel wezen, de dalende trend sinds 2019 mag wel eens gekeerd worden. En dat wens ik ons allen: een trendbreuk.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 163

Re: 2023

100 % eens. Een gezegende jaarwisseling iedereen.

Gebruikersavatar
Berichten: 287

Re: 2023

Ook van mij de beste wensen voor 2023.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.096

Re: 2023

Dat we allemaal maar veel liefde moge geven en ontvangen dit jaar!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 9.974

Re: 2023

Ook van mij de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.361

Re: 2023

Ook ik wens een ieder veel voorspoed, gezondheid en tevredenheid in het nieuwe jaar 2023!
Contra principia negantem disputari non potest.

Gebruikersavatar
Berichten: 63

Re: 2023

Ik wens iedereen een leerrijk 2024 toe. De reden dat ik dat doe als 57 jarige, is omdat ik gemerkt heb in mijn leven dat verder kijken, altijd gemakkelijker is en meer resultaat geeft, dan korter kijken.

In 2010 nog was het gebruikelijk in cursussen van mindfulness en NLP om de deelnemers even te laten een beeld vormen van binnen 30 jaar bijvoorbeeld. Ik was de enige die daarbij ook even vroeg als het kon, om daar een bestaande persoon bij te voegen (wat op veel kritiek versus lof stuitte en velen me verweten af te wijken van de 'standaard' NLP die niet eens bestaat). Als je dan die droom, dat beeld hebt, vraag ik te veralgemenen (sommige jongens hadden een Ferrari F40 en dan vroeg ik of het niet wijselijker was een algemene sportauto van binnen 30 jaar te boegen ipv een die dan een museumstuk zal zijn), en te kijken wat je nodig hebt als doelstelling binnen 15 jaar om die droom te realiseren. En dan op 10 jaar, op 5 jaar en 3 jaar.

En of je dan een idee hebt of je nu een studie start, een hobby, of al plant om te verhuizen ergens naartoe de komende jaren om je doel zelf te helpen bereiken.

Ik wens iedereen een leerrijk 2024 toe, met veel wetenschapsforum info, maar maak er gerust ook 2025 van.

Ik heb al heel mijn leven om de drie jaren een heel nieuw wetenschapsvlak erbij genomen, en al was ik de domste tussen 11 kinderen bij mij thuis, en ook versus mijn vader en moeder en mijn drie kinderen, ik ben de schildpad die doorheen die jaren al die hazen toch beetje bij beetje heb ingehaald...

Niets van wat ik weet, is overigens van mij. Het is allemaal gestolen kennis van oudere mensen die ik diep en oprecht lief had en heb. Alleen mijn stommiteiten, die mag je aan mij toeschrijven.

+je

Reageer