[folding] folding@home inleiding en faq

Moderator: Jan van de Velde

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [folding] folding@home inleiding en faq

@ ikwilhetweten
 
Ook vouwer?
 
Hoe dan ook, mag ik begrijpen dat je voorstelt om de huidige FAQ-tekst aan te passen op wat je hier rood presenteerde? 
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2

Re: [folding] folding@home inleiding en faq

Jan van de Velde schreef: @ ikwilhetweten
 
Ook vouwer?
 
Hoe dan ook, mag ik begrijpen dat je voorstelt om de huidige FAQ-tekst aan te passen op wat je hier rood presenteerde? 
Goedemiddag Jan,
 
Voor de volledigheid misschien wel, aangezien het hoe en wat met de computer niet voor iedereen zo voor de hand liggend is. Stof is immers een groter probleem voor een computer dan je zou verwachten.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Gebruikersavatar
Berichten: 245

Re: [folding] folding@home inleiding en faq

Er is een hoop veranderd in al die jaren. Je hoeft geen aparte mapjes meer te maken -per processor als je multi core wilt rekenen. Ik heb alleen wel gemerkt dat een ONEVEN aantal cores niet werkt. In het geval van een i7 (en waarschijnlijk ook i5, i3) krijg je geen opdrachten voor de CPU. De oplossing is om het aantal cores op een even getal te zetten, dus bij een i7 op 7-1 = 6. Daarna stromen de opdrachten binnen.
Bijlagen
fah.PNG
fah.PNG (463.28 KiB) 2888 keer bekeken

Gebruikersavatar
Berichten: 246

Re: [folding] folding@home inleiding en faq

Oh ja daar was ik ook al een keer tegen aan gelopen toen ik nog vouwde. Goed dat je het hier even plaatst!
Help wetenschappers aan rekenkracht: Verbindt jouw PC binnen 10 minuten met de meest krachtige supercomputer op aarde!

Sluit je aan bij het Wetenschapsforum team (nr: 48658) en steun onderzoek naar alzheimer, kanker en andere ziektes. Meer info: folding.standford.edu

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: [folding] folding@home inleiding en faq

xansid schreef: ... toen ik nog vouwde.
niet meer dus?  :(
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer