Ongepaste reclame

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.973

Re: Ongepaste reclame

Ze lijken massaal tevoorschijn te springen vandaag:


Schermafdruk-40.jpg
Schermafdruk-40.jpg (67.08 KiB) 1406 keer bekeken
Small opportunities are often the beginning of great enterprises. (Demosthenes, 384 BC - 322 BC)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ongepaste reclame

die grote layer ads zullen geblokkeerd worden! Overigens is het wel prettig als er ook een url wordt vermeld waar de banner naar toe linkt, dat zoekt handiger. Bij Ohra kan ik wel iets gokken, maar ik weet niet waar de "CV Alert"-banner vandaan komt...
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.973

Re: Ongepaste reclame

Miels schreef: ma 22 okt 2012, 20:59
Overigens is het wel prettig als er ook een url wordt vermeld waar de banner naar toe linkt, dat zoekt handiger.

Dat wil ik uiteraard doen, maar hoe kan ik veilig de url te weten komen? Niet door er op te klikken neem ik aan...


Bij deze is Peugeot aan de beurt:

Schermafdruk-50.jpg
Schermafdruk-50.jpg (44.81 KiB) 1403 keer bekeken
Small opportunities are often the beginning of great enterprises. (Demosthenes, 384 BC - 322 BC)

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Ongepaste reclame

Cura schreef: wo 31 okt 2012, 01:28
Dat wil ik uiteraard doen, maar hoe kan ik veilig de url te weten komen? Niet door er op te klikken neem ik aan...
Waarom zou dat niet veilig zijn? Die fijne rollovers betekenen niet dat er iets mis is met de site waar deze heen linkt. De banner is gewoon zwaar #^%$^&*&, met de site is hoogstwaarschijnlijk niks mis...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Ongepaste reclame

Cura schreef: wo 31 okt 2012, 01:28Bij deze is Peugeot aan de beurt:

[attachment=11737:Schermafdruk-50.jpg]
Hmm, ik zag net wel een banner van Peugeot, maar die was niet groter dan de banners die normaal rechts boven staan. Ook heb ik 'm de afgelopen dagen nog niet gezien. Misschien was het een nieuwe campagne die niet goed was geconfigureerd?


Laat het vooral weten als je 'm nog eens ziet. Had de banner overigens al meteen het getoonde formaat, of klapte deze uit, bijv. door er met je muis overheen te gaan?


Reagerend op hierboven: een keer op een dergelijke banner klikken kan inderdaad geen kwaad.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 2.973

Re: Ongepaste reclame

Miels schreef: wo 31 okt 2012, 22:24
Had de banner overigens al meteen het getoonde formaat, of klapte deze uit, bijv. door er met je muis overheen te gaan?


De banner klapte uit, vermoedelijk toen ik inderdaad met de muis er langs kwam.


een keer op een dergelijke banner klikken kan inderdaad geen kwaad.


Hoezo 'een keer'? Dat klinkt een beetje als: mocht je 1x op die banner klikken, dan gebeurt er niets, maar bij meerdere keren kan er wel eens iets kwaads uit de grote hoed springen. Ofwel; is er een soort grens of moet je er gewoon niet op klikken?
Small opportunities are often the beginning of great enterprises. (Demosthenes, 384 BC - 322 BC)

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Ongepaste reclame

Klikken op een banner die je hier op WSF ziet kan sowieso geen kwaad. Al doe je het 100x. Hooguit dat de adverteerder dan de campagne intrekt doordat hij denkt dat er ongeldige kliks zijn en WSF dus "vals speelt".
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 2.973

Re: Ongepaste reclame

Aaah ok! Wel, dan kan ik de volgende keer met een gerust hart er op klikken en zal ik de url doorgeven!
Small opportunities are often the beginning of great enterprises. (Demosthenes, 384 BC - 322 BC)

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.541

Re: Ongepaste reclame

Deze irritante advertentie eist teveel aandacht op. Als de cursor eroverheen schuift dan wordt de rest van de WSF-pagina buiten de advertentie tijdelijk verkleind. Weg ermee!


irritatie.png
irritatie.png (144.75 KiB) 1413 keer bekeken


Gezien op deze WSF-pagina

Advertentie linkt naar http://www.autovoordezaak.nl/

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.541

Re: Ongepaste reclame

Vandaag verscheen er een opdringerige Ford-reclame aan de onderkant van de WSF-pagina. Als de cursor over de blauwe reclamebalk beneden schuift, dan springt de Ford-reclame in het midden tevoorschijn, waar de WSF-inhoud van de pagina achter verdwijnt. Na heropenen van de browser is de blauwe reclamebalk beneden weer verdwenen, kennelijk is die onderdeel van de opdringerige Ford-reclame.

irritatie2.png
irritatie2.png (109.38 KiB) 1404 keer bekeken

Gezien op deze WSF-pagina

Advertentie linkt naar deze Ford Transit pagina


Ford Exit, s.v.p.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.361

Re: Ongepaste reclame

Die zie ik al een aantal dagen. Is inderdaad heel irritant en vraagt om onmiddellijk wegklikken. Lijkt me tegengesteld aan de bedoeling van een reclame.
Contra principia negantem disputari non potest.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.541

Re: Ongepaste reclame

Deze opdringerige personeelsadvertentie van de belastingdienst is 2x zo hoog als normale reclame, de eerste regels van WSF-berichten zijn daardoor onleesbaar. Zou het beheer zo vriendelijk willen zijn om de belastingdienst te blokkeren?


WSFnuisance.png
WSFnuisance.png (250.64 KiB) 1406 keer bekeken

Re: Ongepaste reclame

Inderdaad - een deel van de tekst wordt bedekt. Bijzonder hinderlijk.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 5.541

Re: Ongepaste reclame

Kan deze hele foute advertentie s.v.p. geblokkeerd worden?

irritatie3.png
irritatie3.png (278.65 KiB) 1406 keer bekeken

Advertentie linkt naar deze Kyocera pagina.


Wordt deze rubriek dit jaar nog wel gelezen door een beheerder? Op mijn meldingen van mei en juli kwam geen reactie van een beheerder, alsof het zinloos is.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.361

Re: Ongepaste reclame

Inderdaad heel vervelend deze advertentie; eerst een kleine banner en dan... klapt hij uit en verbergt alle tekst.
Contra principia negantem disputari non potest.

Reageer