Nasa - buitenaards leven dichterbij dan gedacht

Moderators: Michel Uphoff, jkien

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 27

Nasa - buitenaards leven dichterbij dan gedacht

"Leven op komeet"

Het jaar 2009 lijkt op het laatste moment een historische te worden. Het Amerikaanse ruimte agentschap NASA maakte vandaag bekend de grootste ontdekking sinds haar oprichting te hebben gedaan. Op een komeet die zich met een snelheid van 120.000 km/h door de ruimte begeeft, is op 24 december het eerste serieuze teken van buitenaards leven vernomen. Op de komeet, die ongeveer 1/220 deel van de Aarde groot is, zijn twee wezens waargenomen die qua lichaamsbouw gelijkenissen vertonen met de moderne mens.

BRON: NASA

Zelf betwijfel ik aan de echtheid ervan, maarja.. las het wel op meerdere sites..

Mja dat ze de zelfde bouw hebben, vind ik wel raar.. Maarja ze zeggen welleens alls komt minimaal 2x voor in het heelal, dus ook leven dat lijkt ons.

Jullie mening over buitenaards leven ?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.751

Re: Nasa - buitenaards leven dichterbij dan gedacht

BRON: NASA
Kan je de letterlijke mededeling van NASA dan geven, met de exacte verwijzing? NASA zet dergelijk nieuws altijd op hun website, en er staat niets.

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: Nasa - buitenaards leven dichterbij dan gedacht

Op de komeet, die ongeveer 1/220 deel van de Aarde groot is, zijn twee wezens waargenomen die qua lichaamsbouw gelijkenissen vertonen met de moderne mens.
Zie je wel dat mijn idee van convergente evolutie klopt?

Los daarvan: dit artikel is volledige bullshit volgens mij, kun je me een bron geven? Een menselijke lichaamsbouw kan niet overleven op een komeet met minieme zwaartekracht...
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Berichten: 38

Re: Nasa - buitenaards leven dichterbij dan gedacht

Laat staan dat die glimlachend gefotografeerd wordt..

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.361

Re: Nasa - buitenaards leven dichterbij dan gedacht

Bedoel je dit bericht?

http://www.nasa.gov/mission_pages/stardust...amino_acid.html

Dat gaat over een bouwsteen van leven, maar niet over levende wezens.
Contra principia negantem disputari non potest.

Berichten: 27

Re: Nasa - buitenaards leven dichterbij dan gedacht

Ik heb dit zelf via verschillende site's op internet gevonden, zelf was ik er ook niet direct van overtuigd dat het echt was, ik vond het op een paar site's via google: toen ik zocht onder: Nasa Buitenaards leven

toen kreeg ik vele site's met dingen enzo.. over nasa, over area 51, over buitenaards leven.. en toevallig vond ik dit artikel ertussen, ik vond het grappig om te lezen, want ik weet toevallig. Dat nasa NOOIT z'n bericht naar buiten brengt, want een standaard antwoord van hen is, als je vraagt of zij iets weten van buitenaards leven: Wij houden ons bezig met het onderzoeken van planeten, niet van buitenaards leven. Dus al zou nasa het vinden, zou het mij nog altijd een groot [ ? ] blijven, dat ze dit na buiten brengen.

Rosswell - new mexico even een stukje over UFO's.

In 1947 stortte een vreemd toestel neer in de buurt van Roswell, New Mexico. Aanvakelijk ging het gerucht de wereld in dat er een UFO was neergestort, totdat officiele instanties duidelijk maakten dat het een weerballon betrof. 60 Jaar later komt er voor het eerst sinds lange tijd weer nieuwe informatie

Volgens het document was er wel degelijk sprake van buitenaardsen. Het onbekende ras was 1,20 meter lang, had grote hoofden, en was met hun ei-vormig voertuig neergestort. Die alien-auto werd daarna door het leger in een hangar bewaard, Building 84 genaamd. Walter Haut getuigt in zijn nalatenis over zowel het toestel als de wezens; hij heeft ze met eigen ogen gezien.

In zijn alien-testament laat Walter Haut ook weten dat het leger grote moeite heeft gedaan om de gebeurtenis te verhullen. Tot maanden na de crash werden officieren de velden ingestuurd om resten van de UFO te ruimen.

Of je het gelooft of niet, dat kun jezelf bepalen. Net zoals de Belgische ex-UFO-onderzoeker Marc Broux, kun je alles van tafel vegen, omdat jezelf nog geen UFO of alien hebt gezien, of denkt dat alleen mafketels ze observeren. Mogelijk helpt het tijdens het vormen van een eigen mening om Walter Haut zelf aan het woord te horen. Bij deze

Hier een filmpje van Walter Haut:

[link][/link]

Ik zelf ben er dus stellig van overtuigd dat de Amerikaanse regering meer weet hierover, dan ze ons doen vermoeden.

Net als Edgar mitchell [ apollo astronaut ]. Die zegt ook dat de amerikaanse regering & NASA meer van buitenaards leven weten, En hij zegt daarbij zelfs ''We have been visited''

Persoonlijk denk ik dat het best kan kloppen, Het is de vraag hoe de wereld erop reageert als we echt bezocht zijn, bezocht worden, buitenaards leven vinden.


Gebruikersavatar
Berichten: 3.751

Re: Nasa - buitenaards leven dichterbij dan gedacht

Het is niet de bedoeling hier een nieuw conspiracy topic op te starten, onder het mom van een bericht dat zogezegd door NASA de wereld zou zijn ingestuurd. Slotje dus.

Gesloten