Hoe ben je op Chemieforum.nl tercht gekomen?

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 148

Hoe ben je op Chemieforum.nl tercht gekomen?

Het is erg interessant voor ons om te weten hoe jullie op chemieforum.nl gekomen zijn zodat wij kunnen bekijken hoe we meer bekendheid kunnen verkrijgen.

Tevens zijn ideeën om bekender te worden ook altijd welkom, maar post deze dan in het forum suggesties. Bedankt!

Berichten: 53

Re: Hoe ben je op Chemieforum.nl tercht gekomen?

Ik ben hier juist gearriveerd door een link op een ander chemieforum, namenlijk [url=http://chemixtry.****hedz.com/]Chemixtry[/url].

Het forum hier ziet er wel deftig uit en ik hoop dat ik hier veel zal kunnen bij opsteken.
_Destroying in order to Create, Creating in order to Destroy_

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Hoe ben je op Chemieforum.nl tercht gekomen?

ik was voornamelijk op zoek naar sites waar ik wat vragen kan stellen op verschillende gebied in de chemie. Ik heb zelf ook een site op chemie.pagina.nl namelijk de eerste link de de tweede kolom. IEDEREEN IS VAN HARTE WELKOM :) . Maar ik had wat vragen op het gebied van HPLC en daarvoor zocht ik wat antwoorden. Daarin tegen valt het mij op dat er zo weinig algemene intresse is in de bio/medische wereld op het gebied van chemie. Terwijl het zo intressant aangezien het "de chemie van het leven" is

MvG Ron

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Hoe ben je op Chemieforum.nl tercht gekomen?

Als je denkt dat anderen ook wat aan jouw site kunnen hebben zou je hem met een leuk verhaaltje even kunnen posten in het internet forum.

Als je nog suggesties hebt om de bio/medische wereld een beetje te stimuleren hier op chemieforum.nl moet je die maar even geven in het suggesties forum...

Berichten: 5

Re: Hoe ben je op Chemieforum.nl tercht gekomen?

Ik ben hier juist gearriveerd door een link op een ander chemieforum, namenlijk Chemixtry.


Voor mij geldt eigenlijk ook hetzelfde als voor psymage, ik ben ook een tijdje lid van Chemixtry.tk :D

Berichten: 6

Re: Hoe ben je op Chemieforum.nl tercht gekomen?

Ik zocht iets over pH berekeningen, vooral voor meerwaardige zuren, omdat mijn oude studieboeken hiet niet echt op in gingen.

Berichten: 9

Re: Hoe ben je op Chemieforum.nl tercht gekomen?

Er was een link geplaast op het intranet van mijn school (Fontys Hogescholen Toegepaste Natuurwetenschappen Eindhoven).

Gesloten