Stage Curaçao

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 4

Stage Curaçao

Hallo,

Ter afsluiting van mijn HLO ben ik opzoek naar een stage en afstudeeropdracht. Ik wil dolgraag naar het buitenland (Curaçao) om daarzo mijn stage en afstuuropdracht te doen. Ik heb al het een en ander gezocht op goolge.com maar ben er niet veel wijzer uit geworden. Zijn er op Curaçao laboratoriums voor analytische/milieu chemie? Ook heb ik iets gevonden over een stadslaboratorium. Weet iemand wat ze daarzo doen?

Met vriendelijke groet,

Studdie

Berichten: 1.122

Re: Stage Curaçao

Hallo,

Ik geloof niet dat er veel te doen is op Curacao in de chemie :oops: . Heel mischien bij shell maar ik betwijfel het. Bij de Amstelfabriek heb ik afgelopen zomer in het laboratorium mogen kijken maar veel verder dan een metrohm titrimeter kwam het niet...

Ik ken iemand die uit Curacao komt dus ik zal voor je aan haar vragen of zij misschien wat meer weet, maar ik denk niet dat er veel te doen is.

Grtz Bas

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: Stage Curaçao

Ik denk dat er wel wat petrochemie op Curaçao te vinden is, er is in Willemstad dacht ik een raffinaderij. Daar maak je nog de meeste kans denk ik.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 1.122

Re: Stage Curaçao

Ik heb nog even voor je gevraagd..... Maar op Curacao is voor een chemisch HLO'er idd niks te doen Afbeelding. De enige mogelijkheid zou, zoals Beryllium al zei, Shell zijn. Daar zou je dan zelf contact mee moeten zoeken. :oops:

Succes

Grtz Bas

Berichten: 4

Re: Stage Curaçao

Hallo,

Bedankt voor jullie informatie. Ik ga proberen om via school nog het een en ander te regelen.

Studdie

Berichten: 311

Re: Stage Curaçao

Ik denk dat je het beste je kunt concentreren op 'in het buitenland stage lopen' in plaats van zo'n klein eilandje uit te zoeken (waar het wel mooi weer is natuurlijk).

Probeer Mexico eens, als je toch in die buurt stage wil lopen.

Reageer