Begeleiding chemie

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 1

Begeleiding chemie

Waarom een website voor begeleiding Chemie?

De examens naderen en sommige studenten (ook Nederlandse studenten die studeren in België) hebben een intensieve begeleiding voor chemie nodig wegens ziekte, te zwakke basis of bv. voor voorbereiding van ingangsexamens).

Na vier jaar ervaring als repetitor opende ik een website om speciaal begeleidingssessies van chemie te geven aan geïnteresseerden van alle richtingen en alle niveau's (van humaniora tot universiteit). Een programma aangepast aan de noden van elke student kan worden uitgewerkt. Ik ga ter plaatse in een straal van 60 km rond Gent voor minimum drie uur les.

Ik denk dat het een goed idee is om op een chemieforum ook plaats voor vraag en aanbod 'bijkomende chemie opleiding' ter beschikking te stellen.

Alle andere inlichtingen: zie website.

Mijn website: http://www.bijles-chemie.be

Mijn E mail: gebruik de mailknop onderaan dit topic of kijk op de site

Met de beste groeten en dank,

Chris Van den Berghe, Prof. dr. ir.

Berichten: 4

Re: Begeleiding chemie

Ook ik zou bij deze willen vermelden dat ik bijles geef aan studenten van het middelbaar onderwijs.

Problemen met die oefeningen over pH ? Of klinkt die theorie weer eens als Chinees gebazel in de oren ? Vakantietaak ? Of gewoon nood aan een leuke babbel over de scheikunde ?

Wel, ik ben bereid om je daar allemaal mee te helpen. Ik beschik over de nodige computerprogramma's, boeken, oefeningen, en dergelijke om op een didactisch verantwoorde manier les te geven. Daarbij kunnen de lessen opgevrolijkt worden met experimenten in mijn lab. Ook voorzie ik de studenten vaak van extra materiaal, tabellen, en oefeningen om terug mee naar huis te nemen.

Indien je geïnteresseerd zou zijn of gewoon nog met vragen zit, neem dan gerust contact op. Stuur me een mailtje naar PieterThyssen[at]gmail.com en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

Beryllium: even je emailadres spam-proof gemaakt.

Reageer