literatuurrapport

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 9

literatuurrapport

Hallo,

kan iemand mij vertellen aan welke algemene eisen een literatuurrapport moet voldoen?

Berichten: 1.153

Re: literatuurrapport

nou wat ik altijd hanteer als basis voor ieder rapport:

titel pagina

samenvatting

inhoudopgave

inleiding

resultaten

discussie/conclusie

aanbevelingen

referenties

bijlagen

Bij literatuur verslag maak je duidelijk in de inleiding waarom je in dit onderwerp bent gaan zoeken. Dan in de resultaten geef je een opsomming van wat je hebt gevonden. In de discussie/comclusie geef je in je eigen woorden jouw kijk weer op het onderwerp.

De rest moet zo wel duidelijk zijn.

Verder ongeveer 50 pagina's met 50 referenties is een redelijke richtlijn. Maar vermeld duidelijk in je teks waar je wat vandaan hebt, zodat men het eventueel ook zelf kan opzoeken.

succes ermee

Berichten: 9

Re: literatuurrapport

Bedank voor de informatie!

Berichten: 311

Re: literatuurrapport

Ja, 50 pagina's; op de universeit. Dat ben ik met je eens Jeroen, maar het verschil in chemlevel is groot tussen jou (8, 7 voor je promotie neem ik dan maar aan) en Bunker (4). Misschien worden er andere eisen gesteld bij Bunker?

Berichten: 1.153

Re: literatuurrapport

Toen ik nog een lief HLO-ertje was moest ik ook 50 pagina's invullen. Ook op de Universiteit was dit de richtlijn.

voor je middelbare school ben je nu in juli niet bezig met schrijven van een literatuur ding.

Dus ik denk dat ik een redelijke richtlijn heb gegeven. Met daarnaast wat algemene hints.

Berichten: 311

Re: literatuurrapport

OK

Reageer