Springen naar inhoud

Aluminiumpoeder en Bariumsulfaat

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

zuidwijk

zuidwijk

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 01 december 2005 - 00:36

zoals de titel al zegt, het heeft betrekking tot 2 stoffen: aluminiumpoeder en bariumsulfaat. ik zoek beiden, maar heb niet de juiste contacten. als iemand op dit forum deze 2 stoffen heeft/kan krijgen en ze aan mij wil verkopen zou dat heel fijn zijn :) minimale afname van mij: 250 gram aluminiumpoeder en 250 gram bariumsulfaat. owjah, als je geen alu poeder maar wel Mg-poeder hebt is dat ook goed 8-[
"Not everything that can be counted counts, and not everything that counts can be counted." (A. Einstein)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11101 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 01 december 2005 - 07:32

****** zover ik weet mocht dat gisteren op het chemieforum nog niet. :) Ik weet dat het natuurlijk bijna nieuwjaar is en vuurwerk duur, maar juist met home-brew vuurwerkkunstjes vliegen vaak de vingers en meer in het rond. Geplaatste afbeelding -> Geplaatste afbeelding. Mocht je het toch voor veilige chemie willen gebruiken, dan bied ik je bij deze mijn excuses aan. 8-[

rwwh: Natuurlijk heb je gelijk.

zuidwijk, Lees de Algemene Regels nog eens!

Topic gesloten

Voor vragen of opmerkingen kan je me mailen.

Veranderd door rwwh, 01 december 2005 - 07:48

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures