roc leerling hotelschool dranken kennis

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 1

roc leerling hotelschool dranken kennis

ik hoop dat hier iemand mij kan uitleggen wat hogere alcholen zijn.

als je het weet of denkt te weten, stuur het dan naar me.

al vast bedankt.

Berichten: 1.153

Re: roc leerling hotelschool dranken kennis

beste ikweetvannix,

Ik neem aan dat je alcoholen bedoeld en niet alcholen.....

Wat weet je zelf van alcohol? weet je daar een chemische formule van?

Kan je dan misschien zeggen wat er zo speciaal is aan deze sturctuur? wat maakt deze stof een alcohol?

Weet je dan misschien nog andere stoffen waar zo'n functionele groep inzit?

Wat zou dan hogere alcoholen kunnen zijn?

Berichten: 660

Re: roc leerling hotelschool dranken kennis

JeroenC als ik jou was zou ik even goed de naam van de topic checken: roc leerling hotelschool dranken kennis. wil niet zeggen dat ze dom zijn ofzo maar ik weet niet of hij/zij wel veel chemische kennis heeft ...

Berichten: 1.153

Re: roc leerling hotelschool dranken kennis

Beste placebo.

Wil je je commentaar voor je houden; Ik geef geen direct antwoord op huiswerk vragen. de roc doet ook aan chemie. iedereen weet wat alcohol is. Dus als deze leerling stap voor stap kan worden geholpen, door zelf naar zijn antwoord op zijn vraagstuk te kunnen komen met lichte hulp van anderen is dat prima.

gegroet

JeroenC

Berichten: 660

Re: roc leerling hotelschool dranken kennis

nou sorry hoor... maar niet iedere leert op school wat alcaholen zijn ik heb het pas in de 4e klas van de middelbare school gehad. er zijn ook mensen die maar tot de 3e klas scheikunde hebben gehad. probeerde alleen maar te helpen hoor ... maar ik zeg al niks meer is mischien maar beter ..

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: roc leerling hotelschool dranken kennis

Heren, houden we het een beetje gezellig?

Misschien is Thomas zijn chemische kennis ruim voldoende om Jeroen zijn vragen te beantwoorden en misschien ook niet, maar laat hem dat lekker zelf vertellen.

Op de hotelschool moet je toch minstens HAVO gedaan hebben, dus een beetje chemische kennis is vast wel aanwezig 8-[

Berichten: 660

Re: roc leerling hotelschool dranken kennis

sorry hoor jorim het was ook niet mijn bedoeling om over te komen op een negatieve manier ik bedoelde het alleen maar goed maar ik kan me voorstellen nu ik het nog eens lees dat het niet helemaal zo over zou kunnen komen ... maar ik geloof dat we maar beter verder kunnen gaan met het beantwoorden van de vraag...

Berichten: 2.035

Re: roc leerling hotelschool dranken kennis

'ikweetvannix' heeft chemlevel 1 aangegeven.... wat waarschijnlijk betekent dat we er van uit kunnen gaan dat zijn chemische kennis bijzonder minimaal zal zijn.... dat bedoelde Placebo inderdaad, maar hij zei het wat onhandig 8-[

Ik zal Jeroen's gras niet voor zijn voeten wegmaaien, dus laat ik het aan hem om het verhaal nogmaals te vertellen, en nu op een wat basaler niveau Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: roc leerling hotelschool dranken kennis

Of we wachten zoals Jorim aangaf op de topicstarter, die waarschijnlijk prima kan aangeven of hij wat kan met JeroenC's hulp.

Tot zover de discussie, nu weer ontopic! 8-[
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Reageer