Springen naar inhoud

Petrahydrazine

• Log in om te kunnen reageren

Heimwee

Heimwee

• 0 - 25 berichten
  • 8 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 juli 2006 - 10:43

Ik heb van dit stofje gehoord, maar ik heb er niks over gevonden. Weet iemand de structuurformule, chemische eigenschappen en functies van dit stofje?

Is het hetzelfde als hydrazine? Ik zou zeggen van niet...

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11111 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 03 juli 2006 - 10:51

Een van de eerste linkjes die ik vind gaat meteen over explosieven, weet je zeker dat je dat niet wilt doen?

The Herminator

The Herminator

• >1k berichten
  • 2035 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 juli 2006 - 10:56

Ik vind er maar twee, en nergens staat iets van een formule gegeven..... heet waarschijnlijk anders in het Engels :oops:

rwwh

rwwh

• >5k berichten
  • 6847 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 03 juli 2006 - 21:16

Nee, maar heb je de lijst van overige ingrediŽnten gelezen? 50 gram Fellatic Acetate? De azijnzure ester van een vrouw die een man oraal bevredigt? En dat is de grondstof voor condooms? Om je rot te lachen....

Butaan is een gas, geen vloeistof bij kamertemperatuur. Geen van de andere ingrediŽnten is overigens een bestaande stof, dus dit is vast en zeker een grapje.

stoker

stoker

• >1k berichten
  • 2746 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 juli 2006 - 21:29

dat het met google maar twee hits geeft vind ik ook maar raar.

<edit> eigelijk maar 1, de andere zijn een verwijzing naar die ene

Veranderd door Kerckhof, 03 juli 2006 - 21:33

The Herminator

The Herminator

• >1k berichten
  • 2035 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 juli 2006 - 22:47

Nee, maar heb je de lijst van overige ingrediŽnten gelezen? 50 gram Fellatic Acetate? De azijnzure ester van een vrouw die een man oraal bevredigt? En dat is de grondstof voor condooms? Om je rot te lachen....

Butaan is een gas, geen vloeistof bij kamertemperatuur. Geen van de andere ingrediŽnten is overigens een bestaande stof, dus dit is vast en zeker een grapje.

Bij lezen van het verhaal blijkt rwwh helemaal gelijk te hebben.... het is een grap 8-[

Een bus aanstekervuller (butaan) klotst trouwens (bij kamertemperatuur) behoorlijk voor een gas! :oops:

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11111 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 03 juli 2006 - 23:37

Zal best, maar die staan dan ook op druk :oops:

Justus

Justus

• >25 berichten
  • 72 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 12 juli 2006 - 21:38

Butaan kookt bij 0,5 graden celcius en het staat onder druk in zo'n bus (hoe komt het anders uit die bus in je aansteker :oops: )

The Herminator

The Herminator

• >1k berichten
  • 2035 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 juli 2006 - 08:35

Twee open deuren op rij... nog meer kandidaten? :oops:

Marjanne

Marjanne

• >1k berichten
  • 4771 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 juli 2006 - 09:12

Butaan kookt bij 0,5 graden celcius en het staat onder druk in zo'n bus (hoe komt het anders uit die bus in je aansteker  )

Dit is mij nog nooit gelukt. En trouwens, ook in aanstekers lijkt het me vloeistof toe. Bij wegwerpaanstekers kun je dat zelfs zien.
Ik wacht altijd tot het 's winters 's nachts een keer -10 C is. Ik vul dan gelijk een aantal aanstekers voor het hele jaar. Gaat goed; je kunt het gewoon overgieten.
:oops:

Heimwee

Heimwee

• 0 - 25 berichten
  • 8 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 18 juli 2006 - 12:52

Ik heb nog even gekeken.... Het maffe is dat ik op een site de volgende reactie op het recept vond:

# Moderatoropmerking
rwwh:verwijderd. het is voldoende om te zeggen dat er een aanstootgevende scheldkannonade stond

Onder dit fake recept stond echter een recept om acetonperoxide te maken, wat een stuk minder grappig en onschuldig was.

Veranderd door rwwh, 18 juli 2006 - 20:54

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures