Robodock festival

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gebruikersavatar
Berichten: 4

Robodock festival

Hallo,

wij zijn weer bezig met het Robodock Festival, een spektakel theaterfestival met heel veel installaties, robotica, kunst, theater en muziek. We hebben elk jaar een nieuw thema,aan de hand daarvan maken we de vormgeving. Dit jaar is het thema "alchemie". We (DE materiaalscouts) zijn nu in heel het land op zoek naar (oud) laboratoriummateriaal, distillatiezuilen, kolven, glaswerk, vage machines ed. Het liefst zo groot mogelijk. Heeft iemand misschien een tip of oud materiaal dat we kunnen hebben, mail me aub. Hebben jullie misschien ook nog tips over special effects 8-[ , zoals koudijs? Wij wachten met smart,

groetjes Geertje en Anne Marije

alias scrap & heap...

mail naar: ...

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Beryllium: emailadres heb ik verwijderd, leden kunnen direct contact opnemen door te klikken op de knop 'email' onder deze post, of door zelf een post te plaatsen.

Ik ben verder zo vrij geweest wat spaties in de tekst te zitten, het was niet erg leesbaar. Daar moet je wel even iets beter op letten... :oops: </font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>
If knowledge was wisdom

And wisdom the key to innner rest

Teach me

Berichten: 173

Re: Robodock festival

labstuff kan jullie wellicht verder helpen en anders eens een keer kijken op www.advertentiezoeker.nl onder de woorden laboratorium enz.

Berichten: 2.035

Re: Robodock festival

Met een retourtje Moskou heb je de meest bizar grote kolommen, destillatiezuilen, hogedruk synthesekamers e.d. :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: Robodock festival

Jullie bedoelen zoiets :oops:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Berichten: 4

Re: Robodock festival

Jep, dat is wat je noemt de spijker op z'n kop slaan! :oops: De vraag is, wil je het aan ons kwijt? Laat het me weten en we komen het halen...
If knowledge was wisdom

And wisdom the key to innner rest

Teach me

Gebruikersavatar
Berichten: 496

Re: Robodock festival

Ik zal de verkoper even mailen, ikzelf heb het spul namelijk niet van hem gekocht omdat je zoiets aan de straatstenen niet kwijtraakt.

Kijk even in je mailbox

Berichten: 127

Re: Robodock festival

Geertje schreef:

wij zijn weer bezig met het Robodock Festival,
Mag ik vragen waar dit festival gehouden wordt. Ik ben wel geinteresseerd om te komen kijken.

MVG Jdeketel

Berichten: 73

Re: Robodock festival

robodock.org

staat vast wel ergens waar t is

edit: gevonden :oops: >: KLIK

Gebruikersavatar
Berichten: 4

Re: Robodock festival

Jep, check de site en daar vind je meer info, o.a. een filmpje. Het festival wordt gehouden op de NDSM-werf in A'dam ( waar ook Over het IJ festival wordt gehouden ). Het is heel gemakkelijk bereikbaar via het pontje rechtsstreeks vanaf het station...
If knowledge was wisdom

And wisdom the key to innner rest

Teach me

Berichten: 2.399

Re: Robodock festival

Ik zie een pulse jet :drool:

Komen die dingen dit jaar weer? Ik heb namelijk plannen omziets zelf te bouwen :oops:

Berichten: 7

Re: Robodock festival

Tjemig,

wat een theatrale vragen allemaal... gebeurd dat vaker hier? Of is het toevallig dat 2 groepen hier nu mee bezig zijn? Is wat ik doe echt zo "niet orgineel"? (zie topic: ijzer(III)oxide)

Groeten

Martijn

Berichten: 2.399

Re: Robodock festival

En bedankt :oops: .

Wie zegt trouwens dat jij niet orgineel bent of moet zijn? Als je niet weet wat het is of wilt weten wat je er mee kunt, ben graag bereid dat uit teleggen hoor. Ik hoor het wel, mocht je geinteresseerd zijn in de achtergrond van mijn theatrale vraag.

Berichten: 7

Re: Robodock festival

Misschien een beetje off-topic. :oops: Maar, ik bedoelde dat helemaal niet zo dreigend. Ik vroeg me als nieuw forumgebruiker af of er vaker vragen zijn van theatermakers, of dat het toevallig nu "spitsuur" is. Gaat het een trend worden: "chemisch theater"? Of is het vaker ter bespreking gebracht. Ik heb het in ieder geval nog nooit gezien. Dat was niet zozeer richting de kleine Generaal gericht, maar meer in z'n algemeenheid.

Ben trouwens best benieuwd naar wat jij gaat doen Bonaparte.

Groet,

Martijn

Berichten: 1.122

Re: Robodock festival

Wees gerust. Het is absoluut toevallig dat het hier "theater-spitsuur" is.
Is wat ik doe echt zo "niet orgineel"?
dat zal dus wel mee vallen :oops:

Berichten: 2.399

Re: Robodock festival

Sorry kabaretjee, ik zie nu je bedoeling met theatraal ;) . Ik dacht dat je mijn vraag daarmee bestempelde.

Maargoed dit is dus wat ik doen wil.

http://freespace.virgin.net/dyno.power/gasturbine/pulse.htm

Modelvliegtuigjes up to 400-500 km/h 8-[ . De constructie van zo'n motor moet relatief eenvoudig zijn, de motoren gaan trouwens ook over ebay voor 100 euro ofzo. Ze maken een vreselijk kabaal en gloeien helemaal rood op, zeer spectaculair. Er staat in dat robodock foto album zo'n ding te lopen.....

Dussss zo kwam ik er op :oops:

Reageer