epoxyverf

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2

epoxyverf

heeft er soms iemand informatie over epoxyverf aub? heb dit nodig voor mijn eindwerk.
ArS = Arseen Zwavel:P

Berichten: 274

Re: epoxyverf

Als je dit echt hard nodig hebt waarom heb je dan Google niet gebruikt? Typ gewoon epoxyverf in en er gaat een wereld voor je open.

Berichten: 2.399

Re: epoxyverf

Waar heb je zelf allemaal al gezocht? Wij zijn geen huiswerk maak instelling ofzo. :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 2

Re: epoxyverf

echt een bende janetten zijn julie als het zo gemakkelijk was e op google dan had ik da wel gedaan ze Afbeelding

<table border='0' align='left' cellpadding='3' cellspacing='0'><tr><td padding='0' celspacing='0' align='left'><font size='1'># Moderatoropmerking</font></td></tr><tr><td id='moderator'><font size='1'>Beryllium: houd het netjes alsjeblieft!

De opmerking die je maakt is niet nodig, we willen je echt wel helpen maar je zult zelf een eerste aanzet moeten geven... bijvoorbeeld door aan te geven wat je al weet, maar 'dit-en-dat' nog niet snapt.

De mensen die je proberen te helpen zijn er echt niet op uit om je te pesten maar om je wat te leren...!!</font></td></tr></table>

<div class='postcolor'>
ArS = Arseen Zwavel:P

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: epoxyverf

Ooh gaan we nu schelden als het niet lukt? Misschien is http://wikipedia.nl/ ook wel een goede bron?

Berichten: 385

Re: epoxyverf

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar het is in ieder geval wat. link De link is niet helemaal naar de juiste plek. Je zal nog even op soorten en thinnerbasis moeten klikken. Ook op de hele site rondneuzen kan vast geen kwaad, dat gaat alleen niet over epoxyverf, maar verf in het algemeen.

Reageer