Meeting België

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 2.337

Meeting Belgi

Wie is er geïntresseerd en wie wild e organisatie een beetje op zich nemen.

Ik zou voorstellen van alleen een terrasje te doen en geen restaurant bezoek. :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 442

Re: Meeting Belgi

Er is al een meeting in Nederland, maar omdat dit voor sommige mensen te ver ligt, willen we een in België organiseren. Ik heb als plaats gewoon de hoofdsteden van de provincies genomen, dat is het makkelijkste. Dan nog een vraag: 'Wie wil de organisatie op zich nemen?'. Ik wil dit wel doen als dit in Brugge doorgaat, omdat ik de stad ken, maar als het ergens anders is stel ik voor dat iemand anders dit doet. Ik heb hier eigenlijk niet veel tijd voor en als de meeting in een stad doorgaat dat ik niet zo goed ken moet ik hier veel te veel tijd insteken.

Dus ik zou zeggen stemmen maar en we zien dan wel!

Gebruikersavatar
Berichten: 442

Re: Meeting Belgi

Aja is hij in Gent?

Ik heb in mijn poll vijf mogelijkheden gezet. :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: Meeting Belgi

Ik heb in mijn poll vijf mogelijkheden gezet.


Zit Breda daarbij? :oops:

Berichten: 338

Re: Meeting Belgi

Hasselt is men vergeten :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 442

Re: Meeting Belgi

Sorry, ik (of eigenlijk we) heb(ben) gewoon de 5 hoofdsteden van de provincies erop gezet, dat is het makkelijkste. We gaan nu niet die plaatsen nog eens veranderen, ze liggen goed verspreid over heel Vlaanderen zodat het niet te ver reizen is.

Eventjes off-topic:

He chemaniac, het schijnt dat jij deze poll gestart hebt?? :oops:

Maar goed we zullen het dan maar onze topic noemen. 8-[

Gebruikersavatar
Berichten: 442

Re: Meeting Belgi

radioactive Geplaatst: Gisteren om 12:27 uur

  Aja is hij in Gent?

Ik heb in mijn poll vijf mogelijkheden gezet. 
Misschien dit even uitleggen want ik kan me voorstellen dat deze opmerking het een beetje verwarrend maakt.

Ik en chemaniac hadden toevallig alletwee een topic geopend, ik in de poll en chemaniac in de chillout lounge, over de meeting in België.

Een van de moderatoren heeft die twee topics in een gegoten... :oops:

Berichten: 2.337

Re: Meeting Belgi

Ik en chemaniac hadden toevallig alletwee een topic geopend, ik in de poll en chemaniac in de chillout lounge, over de meeting in België.

Een van de moderatoren heeft die twee topics in een gegoten... 
Ja wat eigenlijk niet slecht is ;)

Die mod heeft mijn uitleg verwijderd radioactive. :oops:

Mensen je weet het stemmen op Gent! 8-[

Berichten: 3

Re: Meeting Belgi

Hey leden,

zelf kom ik niet uit Belgie en ben pas nieuw hier, als het niet samen valt met de meeting in Nederland wil ik gerust ook naar de meeting gaan.

Gent zou meer zeer schikken denk ik.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: Meeting Belgi

De mod die schuldig is aan de samenvoeging ben ik, maarik heb geen bijdragen verwijderd of gecensureerd!

Gebruikersavatar
Berichten: 851

Re: Meeting Belgi

Ik ben dan wel een nederlander, maar als lid van het Chemieforum team en als fanatiek volger van de uitjes. Hoop ik ook bij dit uitje te kunnen zijn.

Afhankelijk natuurlijk van datum en mogelijkheid op een auto, want met de trein wordt wat prijzig waarschijnlijk.
Jurn [WSF - Technicus]



It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Berichten: 2.337

Re: Meeting Belgi

Dan wil jij misschien de organisatie op jou nemen jurn? :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 2.330

Re: Meeting Belgi

Dat zou natuurlijk wel heel gek zijn dat een nederlander de organisatie op zich moet nemen. :oops:

Kom op dat kunnen jullie zelf het beste het is immers jullie eigen land. 8-[

MvG Ron

Berichten: 2.337

Re: Meeting Belgi

Ik bedoel gewoon wie komt noteren enzo dat is niet plaatsgebonden dacht ik zo :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 442

Re: Meeting Belgi

De mod die schuldig is aan de samenvoeging ben ik, maarik heb geen bijdragen verwijderd of gecensureerd!


Het is geen beschuldiging hoor, het kan gewoon een beetje raar overkomen bij de andere leden dat bedoelde ik. :oops:

Gesloten