sporten

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 22

Re: sporten

ik fiets elke dag 32 kilometer

Berichten: 42

Re: sporten

ik fiets elke dag zo'n 5 tot 10 kilometer op woensdag ga ik naar de fitness op dinsdag en donderdag ga ik squashen ik ga ook soms zwemmen en lopen dat doe ik tijdens de les lichamelijke opvoeding.

dat is wel wat he

Berichten: 89

Re: sporten

Rennen/lopen naar de bus, naar de trein, naar de metro, overstappen naar andere trein en weer naar huis. Verder fiets ik ook veel naar mn vriendin of om haar netjes thuis te brengen zoals een echte heer dat betaamd :P

Berichten: 12

Re: sporten

fitnesss :lol: 4x in de week

Berichten: 16

Re: sporten

Shaolin Kung Fu

Ik vind sport wel belangrijk, vooral als je als beroep/opleiding iets doet waar je veel met je hersenen en minder met je spieren werkt. Shaolin Kung Fu is voor mij een goede keuze, ik krijg alle beweging die ik nodig heb, ik kan mijn grenzen verleggen, het is afwisselend met alle verschillende stijlen en het sluit aan op de manier waarop ik tegen het leven kijk ;)

Een gelukkig lichaam maakt een gelukkige geest.

Berichten: 36

Re: sporten

Ik heb maar 'anderen' gestemd, puur omdat ik joggen niet echt op marathons hardlopen vindt lijken ;)

Verder die ik wel veel aan mountainbiken en bergklimmen.

Berichten: 30

Re: sporten

Als ik even kan ga ik graag eens met mijn paardje gaan rijden.

lekker ontspannen..

Berichten: 4

Re: sporten

Ik zit nu al bijna 5 jaar op turnen! Ik zat er heel vroeger op, maar ben er toen afgegaan. Maar uiteindelijk ben ik dus toch terug bij mijn roeping gekomen!! ;)

Berichten: 91

Re: sporten

Heb 10 jaar op Korfbal gezeten maar sinds 3 jaar nu gestopt.

heb een aandoening aan men knieen waar ik nu al 3 jaar mee loop en wat nog 2 jaar kan duren voordat dat helemaal over is.

Dus op het moment beoefen ik helemaal geen sport..

Berichten: 2

Re: sporten

ik doe Judo en basketbal.

ik ga ook soms fietsen als ik tijd heb :) .

Berichten: 1

Re: sporten

Voetbal, golfsurfen en volleybal hier!

Berichten: 76

Re: sporten

Ik doe squash, kickbox, zwemmen en soms wat hardlopen en fitness.

Gesloten