GESLAAGD?!

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: GESLAAGD?!

Alle geslaagden gefeliciteerd.

Ik zie in de (voorlopige) pollresultaten dat niemand gezakt is??? Of durft men daar niet voor uit te komen? ;)

Berichten: 36

Re: GESLAAGD?!

Bij mij zijn juist voornamenlijk degenen die blijven zitten, nog een keer gezakt.

maar er zijn idd geen zakkers (tot nu toe) op deze poll.

en over zakkers gesproken: weet eigenlijk iemand wat er gaat gebeuren met degenen die zijn gezakt met hun examens? Er gingen roddels rond dat je dan naar een school in de regio moet ofzo..

Berichten: 183

Re: GESLAAGD?!

Ik heb vandaag mijn diploma mogen ontvangen. :P

Gebruikersavatar
Berichten: 560

Re: GESLAAGD?!

Ik heb vandaag mijn diploma mogen ontvangen. :P
Feli!! :D/ :D/ :D/

Gebruikersavatar
Berichten: 4.771

Re: GESLAAGD?!

en over zakkers gesproken: weet eigenlijk iemand wat er gaat gebeuren met degenen die zijn gezakt met hun examens? Er gingen roddels rond dat je dan naar een school in de regio moet ofzo..
In de regio??? Volgens mij moet je naar de andere kant van het land..., of naar Siberië...

Berichten: 36

Re: GESLAAGD?!

Nee xD het was echt voor bijvoorbeeld waar ik zit, vlakbij Dordrecht. Dan moeten alle zakkers van die regio: dus Zwijndrecht, Barendrecht, Dordrecht.. die moeten dan naar een school in die regio.

zoiets kreeg ik tehoren, ik weet niet of ze hiermee nog doorgaan? oke ergens zal het mij geen ene **** schelen, maar ik ben er vaak mee geconfrotneerd in de klas (docenten die ermee dreigen enzo weetjewel) daarom had ik zoiets van ja ik ben wel benieuwd wat ze daar nu mee gaan doen eigenlijk.

Berichten: 2.337

Re: GESLAAGD?!

Niemand gezakt :P

Bravo chemieforum om er elkaar een beetje door te helpen. :P

Gesloten