site voor hobbychemie NL

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 840

site voor hobbychemie NL

Ik ben zonet een site tegengekomen, met puur toeval, die in aug 2008 is begonnen door een hobbychemist, Hij is er 1 member rijker op geworden sinds die tijd, niet zo gek, hoe vind je die site...

Ik heb hem nu met toeval gevonden, en ik heb mezelf lid gemaakt. Tuurlijk stelt het nu nog niet veel voor, maar als iedereen die chemie thuis bedrijft zich nou aanmeldt, dan kunnen we een community beginnen, net als dat ze dat in Duitsland hebben met versuchschemie.de (erg leuke site, een aanrader voor iedereen, kijk bijvoorbeeld bij experimenten).

http://chem.bromine.nl/memberlist.php?mode...78e59f9bb76b97d

Berichten: 3.145

Re: site voor hobbychemie NL

Jor, ik ga eerst eens wat uitgebreider rondneuzen op die site. Ik ben wel heel kritisch, want het moet wel echt een site zijn voor hobbychemie en niet een verkapt drugs-forum of k3wl-forum. Mijn eerste indruk is echter goed, vanavond zal ik wat meer tijd vrijmaken om er eens naar te kijken. Ik kom er nog wel op terug om mijn bevindingen hier te posten.

Berichten: 2.337

Re: site voor hobbychemie NL

Heb me ook lid gemaakt.

Ik vind het hier niet zo handig om je thuisexperimenten te bespreken.

Berichten: 281

Re: site voor hobbychemie NL

Wel grappig dat in het gedeelte 'oeverloos gezwam' bijna de meeste berichten staan...

Berichten: 3.145

Re: site voor hobbychemie NL

Ik heb me ook aangemeld op het nieuwe forum. We zullen wel zien, ik hoop dat het een nieuwe interessante community wordt, waar serieuze hobbyisten actief zullen zijn.

Berichten: 654

Re: site voor hobbychemie NL

Wel grappig dat in het gedeelte 'oeverloos gezwam' bijna de meeste berichten staan...
Dat is al snel op een forum waar tot afgelopen dinsdag alleen wat bekenden van elkaar kwamen. Ik had de tijd niet om er iets aan te doen en zelf ken ik niet zoveel hobbychemici. En om nou uit mijzelf een bericht op bekende forums te plaatsen, dat vind ik ook weer zo brutaal :oops: .

In ieder geval is er activiteit op de website gekomen, met hulp van de huidige nieuwe leden. Ik hoop dat het forum nog meer activiteit gaat kennen in de komende tijd. Mijn stage is inmiddels afgelopen en ik zal er zelf in ieder geval flink wat extra tijd in gaan steken.

Reageer