Springen naar inhoud

Winkels

• Log in om te kunnen reageren

nander96

nander96

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 05 juli 2009 - 14:26

Hoi ik wil binnenkort beginnen met het uitvoeren van wat kleine proefjes maar ik kan geen winkel vinden waar ik stofjes enzo. kan kopen.
Als iemand er een paar kent Het liefst in Friesland of een webshop ofzo. post hier dan.
Alvast bedankt.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11101 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 05 juli 2009 - 14:41

Daar zijn 2 heel bekende voor

http://www.hekserij....l/webwinkel.htm voor stofjes, daar even de hoofdgroep op chemicaliŽn zetten

en

http://www.labstuff.nl voor laboratorium materiaal. Schrik niet van de apparaten die je daar aantreft, men verkoopt daar evengoed dingen als horlogeglazen, reageerbuisjes en filtreerpapier.

Veranderd door Fuzzwood, 05 juli 2009 - 14:43

Labstuff

Labstuff

• >250 berichten
  • 496 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 05 juli 2009 - 16:29

Niet alleen lab-materiaal.. maar ook chemcalien.

Een 'echte' winkel waar je binnen kan lopen, met alleen maar labspullen zal je in Nederland niet meer vinden.
Voor het laatst was er zo'n echte winkel in de jaren 70 hier in Rotterdam.

Hoewel.. Jan (Hekserij), jij hebt toch een 'inloop' winkel?

Fuzzwood

Fuzzwood

• >5k berichten
  • 11101 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 05 juli 2009 - 16:36

Niet alleen lab-materiaal.. maar ook chemcalien.

Een 'echte' winkel waar je binnen kan lopen, met alleen maar labspullen zal je in Nederland niet meer vinden.
Voor het laatst was er zo'n echte winkel in de jaren 70 hier in Rotterdam.

Dat geloof ik graag dat de hekserij een inloopwinkel is, die is echter niet van mij. ;) Ik ben op het moment een student die op zijn diploma aan het wachten is [|:-)]

Veranderd door Fuzzwood, 05 juli 2009 - 23:18

Labstuff

Labstuff

• >250 berichten
  • 496 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 05 juli 2009 - 21:39

Dat weet ik, de vraag was dan ook gesteld aan Jan... die dit topic later vast ook zal lezen

Beryllium

Beryllium

• >5k berichten
  • 6314 berichten
  • Minicursusauteur

Geplaatst op 06 juli 2009 - 06:34

Dat geloof ik graag dat de hekserij een inloopwinkel is, die is echter niet van mij.

In dit geval, Jan = JanMeut ;) :P
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

JanMeut

JanMeut

• >1k berichten
  • 2116 berichten
  • VIP

Geplaatst op 06 juli 2009 - 10:41

Nee, helaas ook wij hebben geen winkel waar je zomaar langs kan komen. Willen we wel, maar een winkel is nu eenmaal duur, dus dat zou gevolgen hebben voor de prijsstelling. Wellicht in de toekomst. Afhalen kan wel, maar dat kan bij jou (Labstuff) ook, toch?

@ Nander96: als je iets niet op de sites van Labstuff of De Hekserij kan vinden kan je natuurlijk altijd een email sturen.
β-Damascenon en maneschijn

Labstuff

Labstuff

• >250 berichten
  • 496 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 06 juli 2009 - 10:55

Klopt, afhalen kan hier ook.
Een echte winkel wordt veel te duur, voor de huur zit je per maand al boven de 1000 Euro, de prijzen in de shop zullen dan torenhoog stijgen.

Nog een tip: Er zijn wel enkele drogisten en bier/wijn hobby winkels waar je wat chemie gerelateerde spullen kunt kopen. Maar de meeste zitten in de Randstad.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures