Springen naar inhoud

vertinnen van printplaten?


  • Log in om te kunnen reageren

#1

jochenb

    jochenb


  • 0 - 25 berichten
  • 7 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 december 2009 - 09:13

Goeiemorgen allemaal,

Ik ben iemand die af en toe printen maakt, om deze mooier
te laten uitzien, en daarbij ook nog te beschermen, en het solderen
vlotter te laten gaan zou ik de plaatjes vertinnen.
Hoe doe ik dit best? ik heb al op het internet gelezen
door middel van elektrolyse, maar ik vermoed dat dit redelijk moeilijk is
als je dit per baantje moet uitvoeren.

Nu vraag ik me af of jullie hier een oplossing voor hebben om het chemisch
te vertinnen.

Alvast bedankt,
MVG Jochen

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

#2

Echtepino

    Echtepino


  • >250 berichten
  • 794 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 09 december 2009 - 11:19

Je kunt het beste een vertinbad kopen:
Info kun je het beste verkrijgen op een elektronica forum zoals CO.

Veranderd door Echtepino, 09 december 2009 - 11:19






0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures