ASC-J9 topical

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 3

ASC-J9 topical

Ik wil een topical gebaseerd op ASC-J9 voor mijn behaarde hoofdhuid gaan maken, acne FDA trails (Androsience) hebben uitgewezen dat asc-j9 een positief effect heeft op acne. Ik heb zelf seborroisch eczeem en wil gaan testen ofdat ASC-J9 hier ook een positief invloed op kan hebben.

ASC-J9 wordt gelevert als een poeder wat ergens in opgelost moet worden, om er vervolgens een topical van te maken. Het makkelijkste is natuurlijk alcohol, glycerine, water en daarin de ASC-J9 in op te lossen. Maar mijn hoofdhuid kan niet tegen alcohol, en van glycerine wordt het nogal een olie gebeuren. Ik ben dus op zoek naar een (neutraal) alternatief waar ik ASC-J9 in kan oplossen, en als transportmiddel kan dienen om mijn hoofdhuid binnen te dringen.

Heeft er iemand een idee wat ik zou kunnen gebruiken? Mijn ideale topical is niet vettig, en niet dik, een topical wat iets dikker dan water is, is voor mij ideaal.

Chemische analyse van de ASJ-J9 voor de geïnteresseerde:

Afbeelding

Berichten: 26

Re: ASC-J9 topical

lijkt me niet slim om te gebruiken eigenlijk.

bij de conclusie staat duidelijk "not for human use"

daar zullen ze vast hun reden voor hebben.

groetjes

Berichten: 306

Re: ASC-J9 topical

Als je een topic wilt maken vanwege het feit, dat je seborroisch eczeem hebt,

zou ik bijvoorbeeld kiezen voor een uitvoerige analyse van ketoconazol of voor

triamcinolon (gehaltebepalingen zoals voor aldehyde, chloride, stikstof, koolstof) waarbij je ook bijvoorbeeld de verschillende merken onderling zou kunnen testen!

Dat is in ieder geval een stuk veiliger voor jezelf (het is nooit een goed idee om jezelf, of een ander, als proefkonijn te gebruiken!)

Berichten: 3

Re: ASC-J9 topical

ajonker schreef: Als je een topic wilt maken vanwege het feit, dat je seborroisch eczeem hebt,

zou ik bijvoorbeeld kiezen voor een uitvoerige analyse van ketoconazol of voor

triamcinolon (gehaltebepalingen zoals voor aldehyde, chloride, stikstof, koolstof) waarbij je ook bijvoorbeeld de verschillende merken onderling zou kunnen testen!

Dat is in ieder geval een stuk veiliger voor jezelf (het is nooit een goed idee om jezelf, of een ander, als proefkonijn te gebruiken!)
Nee ik maak dit topic, omdat ik een ASC-J9 topical wil maken ;)

Ik weet zelf ook wat de consequenties zijn, weet jij geen goede substantie wat ik kan proberen als transportmiddel?

Re: ASC-J9 topical

Ik denk dat het niet een standaardsubstantie kan zijn want als je naar de specs kijkt dan zie dat het in bruin glas en afgesloten van de licht in de vriezer bewaart wordt, wat duidt op instabiliteit onder invloed van licht en lucht.

Als je ASC-J9 verwerkt zal het waarschijnlijk vrij snel worden afgebroken en zitten alleen de de afbraakproducten in je topical.

Je zult minstens uv stabilisatoren en anti-oxidanten in je topical moeten hebben en dan maar hopen dat het werkt.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: ASC-J9 topical

dennisr schreef: lijkt me niet slim om te gebruiken eigenlijk.

bij de conclusie staat duidelijk "not for human use"

daar zullen ze vast hun reden voor hebben.

groetjes
Dat zegt niets. Als je een willekeurige stof koopt bij Sigma-Aldrich staat dat er standaard bij.

Ook als je NaCl koopt, en geloof mij maar als dat spul veel zuiverder is dan wat je in de winkel als zee/tafel/keukenzout koopt.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 3

Re: ASC-J9 topical

Gerard schreef: Ik denk dat het niet een standaardsubstantie kan zijn want als je naar de specs kijkt dan zie dat het in bruin glas en afgesloten van de licht in de vriezer bewaart wordt, wat duidt op instabiliteit onder invloed van licht en lucht.

Als je ASC-J9 verwerkt zal het waarschijnlijk vrij snel worden afgebroken en zitten alleen de de afbraakproducten in je topical.

Je zult minstens uv stabilisatoren en anti-oxidanten in je topical moeten hebben en dan maar hopen dat het werkt.
Voor mij zijn er al personen geweest die dit in minoxidil hebben opgelost, en de werking nam hierbij niet af. Van ASC wordt je iets alerter, en dat bleven ze merken.

Reageer