complotten

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 206

Re: complotten

kan iemand mij vertellen wat vrij metselarij in houd??
Daarna kun je, als je zin hebt, deze link even bekijken en doorlezen:

http://www.freedomdomain.com/freemason.html

Berichten: 78

Re: complotten

het grote complot dat ons al jaren bezig houd is de moord op kennedy, echter denkik dat de moord nog best op te lossen is.

Stel dan eerst de vragen:

Wie heeft er voordeel aan als kennedy vermoord was?

Is het niet opvallend dat de vrouw van kennedy later na z'n dood met onassis trouwt die er van verdacht wordt kennedy te hebben laten vermoorden?

dit is een begin beantwoord ze maar
Maar, wij die sterk zijn, zijn schuldig de zwakheden der onsterken te dragen en niet onszelven te behagen.-Romeinen 15:1

Berichten: 206

Re: complotten

D.G.Boswijk schreef:het grote complot dat ons al jaren bezig houd is de moord op kennedy, echter denkik dat de moord nog best op te lossen is.

Stel dan eerst de vragen:

Wie heeft er voordeel aan als kennedy vermoord was?

Is het niet opvallend dat de vrouw van kennedy later na z'n dood met onassis trouwt die er van verdacht wordt kennedy te hebben laten vermoorden?

dit is een begin beantwoord ze maar
9/11 is nog een stuk verser dan Kennedy, maar Kennedy ach, het kan allemaal op de grote hoop van acties van de Illuminati, om de boel in het gareel te houden en te zorgen dat de dingen die kant opgaan die zij wenselijk achten.

Heb je die link nog een beetje door kunnen spitten, D.G.?

Berichten: 236

Re: complotten

En die hele Europese Unie, is dat geen (kapitalistisch) complot om de globalisering compleet te maken?

Het arbeidersparadijs met de grond gelijk te maken en er een bazenparadijs voor in de plaats te stichten?

Pieter

Berichten: 206

Re: complotten

pietertje schreef:En die hele Europese Unie, is dat geen (kapitalistisch) complot om de globalisering compleet te maken?

Het arbeidersparadijs met de grond gelijk te maken en er een bazenparadijs voor in de plaats te stichten?

Pieter
Ga maar eens googlen met European Union + Freemasonry, kijk wat er allemaal tevoorschijn komt....

Gebruikersavatar
Berichten: 223

Re: complotten

D.G.Boswijk schreef:Stel dan eerst de vragen:

Wie heeft er voordeel aan als kennedy vermoord was?

Is het niet opvallend dat de vrouw van kennedy later na z'n dood met onassis trouwt die er van verdacht wordt kennedy te hebben laten vermoorden?

dit is een begin beantwoord ze maar
Het stellen van vragen is makkelijker dan ze te beantwoorden.

Ik zou zeggen, begin zelf eerst eens met het vinden van een antwoord.

Normaal gesproken wil hij die een vraag stelt, het antwoord weten. Bij jou betwijfel ik of dat zo is. Jij wilt het antwoord op de vraag niet weten, jij wilt dat wij het weten. Gelukkig bepalen we zelf wel wat we willen weten of niet.

Berichten: 78

Re: complotten

Als ik wist wie het waren en het klopte was in miljonair, ik wil gewoon weten of ik soms personen uit de kring van kennedy heb overgeslagen of iemand me een link geeft die ik gebruiken kan (die heb ik nu gehad trouwens) ik vind het helemaal niet nodig omhet jullie het te laten weten.
Maar, wij die sterk zijn, zijn schuldig de zwakheden der onsterken te dragen en niet onszelven te behagen.-Romeinen 15:1

Berichten: 206

Re: complotten

Als ik wist wie het waren en het klopte was in miljonair,


Nee dan was je nu hoogstwaarschijnlijk dood.

Berichten: 236

Re: complotten

Sandeman schreef:
pietertje schreef:En die hele Europese Unie, is dat geen (kapitalistisch) complot om de globalisering compleet te maken?

Het arbeidersparadijs met de grond gelijk te maken en er een bazenparadijs voor in de plaats te stichten?

Pieter
Ga maar eens googlen met European Union + Freemasonry, kijk wat er allemaal tevoorschijn komt....
Veel te veel dus, maar de eerste link die google mij aanbood, die zei me toch wel iets. Het artikel gaat over de argumenten van degenen die tegen toetreding van Letland, tot de Europese Gemeenschap zijn.

www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=1065

De vrijmetselarij, dat lijkt me toch meer een praatclubje voor gefrustreerde wereldverbeteraars, dan de krachtdadige club die ik in gedachten heb.

Zelf zie ik eigenlijk meer gevaar in deze luitjes:

www.mond.at/opus.dei/

Het adres van de unofficial homepage. Naar de echte durf ik niet eens te gaan! :roll:

Het zijn de banden met het Vaticaan die hen zo gevaarlijk maakt, want dat is een naast een religieuze, ook een wereldwijde politieke en financiële organisatie en macht. Maar daar lopen ze natuurlijk niet mee te koop.

En denk maar eens aan de macht die ze altijd (sinds mensenheugenis) hebben gehad!

Over 9-11 heb ik ook nog iets voor je (sandeman), maar zal dat natuurlijk in het aangewezen topic plaatsen, voordat we (weer) met overspannen moderators te maken krijgen. :wink:

Pieter

Berichten: 78

Re: complotten

D.G.Boswijk schreef:

Als ik wist wie het waren en het klopte was in miljonair,

Sanderman schreef:

Nee dan was je nu hoogstwaarschijnlijk dood.

ja misschien is dat wel zo
Maar, wij die sterk zijn, zijn schuldig de zwakheden der onsterken te dragen en niet onszelven te behagen.-Romeinen 15:1

Berichten: 206

Re: complotten

D.G.Boswijk schreef:D.G.Boswijk schreef:

Als ik wist wie het waren en het klopte was in miljonair,

Sanderman schreef:

Nee dan was je nu hoogstwaarschijnlijk dood.

ja misschien is dat wel zo
:roll: , gelukkig, dan begrijpen we elkaar.

Nog even een tip DG, als je iets wilt quoten moet je het gedeelte dat je wilt quoten eerst even selecteren en kopieren, dan ga je naar "reactie plaatsen", vervolgens doe je Alt+q en dan verschijnt er
, daarna "plakken", en daarna weer Alt+q, dan verschijnt er
Op het moment dat je je reactie dan plaatst zul je zien dat 't keurig gequoted is. Succes![/quote]

Gebruikersavatar
Berichten: 391

Re: complotten

Volgens mij zijn er complotten omdat er iets groots gebeurt, waarvan de maatschappij op zijn grondvesten trilt. Dan willen meerdere mensen hun mening daar over geven, of gewoon ervan profiteren. Bovendien als er iets niet bekend is, dan gaan mensen dat zelf invullen over wat-er-gebeurt-zou-kunnen-zijn.
Schuif je hiermee alle complotten van tafel?

Heb jij volledig vertrouwen in het wereldbeeld die de main-stream media ons voorschoteld?

Met main-stream bedoel ik eenduidige informatie wereldwijd verspreid over een bepaalde gebeurtenis.

Zoals bijvoorbeeld 911 (ik probeer een nieuwe discussie over dit onderwerp op gang te brengen hier http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...showtopic=24833 )

De vraagstelling hier is
Waarom zijn er complotten?
Is het niet handig om eerst te definieren wanneer we over een complot kunnen praten en vervolgens aantonen dat ze bestaan.

Dan pas kan je per complot bekijken waarom dat specifieke complot zijn bestaansrecht heeft.
Kite high or stay low!

Gebruikersavatar
Berichten: 232

Re: complotten

Volgens mij zijn er complotten omdat er iets groots gebeurt, waarvan de maatschappij op zijn grondvesten trilt. Dan willen meerdere mensen hun mening daar over geven, of gewoon ervan profiteren. Bovendien als er iets niet bekend is, dan gaan mensen dat zelf invullen over wat-er-gebeurt-zou-kunnen-zijn.


we hebben het over complotten niet over complottheorieen.
wees altijd beducht voor mensen die zeggen de waarheid te kennen, maar bewonder hen die op zoek zijn naar de waarheid.”

Gebruikersavatar
Berichten: 391

Re: complotten

Is een false flag operatie een complot?
False flag operations are covert operations conducted by governments, corporations, or other organizations, which are designed to appear as if they are being carried out by other entities. The name is derived from the military concept of flying false colors; that is, flying the flag of a country other than your own.
http://en.wikipedia.org/wiki/False_flag

De geheime dienst van Israel heeft dit soort operaties veelvuldig uitgevoerd. Details hierover zijn met google te achterhalen (ik ga niet al het werk voor anderen opknappen :wink: )

“By Way Of Deception Thou Shalt Do War.” — het officielle motto van de Mossad

Amerika heeft dit soort acties ook gedaan in het verleden.
recently declassified documents show that in the 1960's, the American Joint Chiefs of Staff signed off on a plan to blow up AMERICAN airplanes (using an elaborate plan involving the switching of airplanes), and also to commit terrorist acts on American soil, and then to blame it on the Cubans in order to justify an invasion of Cuba. If you view no other links in this article, please read the following ABC news report; the official documents; and watch this interview with the former Washington Investigative Producer for ABC's World News Tonight with Peter Jennings
http://abcnews.go.com/US/story?id=92662&page=1

http://www.gwu.edu/~nsarchiv/news/20010430.../northwoods.pdf

https://secure.reopen911.org/freedvd.php (click link entitled "Joint Chiefs Guilty-Northwoods").
Kite high or stay low!

Berichten: 4

Re: complotten

Jammer dat de 911 topics dicht zijn, het leek me leuk om eens concreet een gesimplificeerd model door te rekenen, dus een aantal blokken die boven elkaar 'zweven' en vast gehouden worden door een paar zeer dunne balkjes, die dus net sterk genoeg zijn om het hele gebouw te tillen. Het domino effect doorrekenen, oftewel de pancake. Want wat je in de .gov rapporten ziet is niets meer dan een praatje met een plaatje. Dit is misschien al eens gedaan, maar ik zou graag het meest gunstige model wilen hebben waardoor de collapse zo snel mogelijk is. Overigens acht ik de kans 10^[-88] dat wat we hebben gezien door een vliegtuig alleen is gebeurd maar daar zal ik jullie nu niet mee lastig vallen.

Reageer