Beste forummers,
Als jonge enthousiaste natuurkunde docent probeer ik mijn vak altijd leuk en leerzaam te maken. Vaak kom ik op school met allerlei kleine gadgets en apparaatjes, zelf gemaakt of gekocht, om leerlingen te verbazen en te laten leren. Overal om mij heen en in alles zie ik mogelijkheden. Ik wil mijn leerlingen voorbereiden op de toekomst die er zal zijn en de mogelijkheden van die toekomst. Naar mijn idee horen daar drones en 3d-printers bij. Ik wil nieuwe les activiteiten ontwikkelen waar deze nieuwe technieken in gebruikt worden. Helaas zijn de budgetten op middelbare scholen erg krap en is hier nu geen ruimte voor. Dus probeer ik het nu op een andere manier, want de toekomst van de leerling wacht niet.
Daarom probeer ik nu via Indiegogo ( http://igg.me/at/schooldrone) geld te verzamelen.
Zou u mij kunnen en willen helpen, hetzij via een donatie, hetzij via publiciteit (delen op social media, blogs etc).
Alvast bedankt,
Rik
Laatste berichten
- 21:04 Aardlek-schakelaar 12
- 11:15 Gravity and gravitation 10
- 27 apr wig 26
- 27 apr Twee neutronen 5
- 27 apr Engels 1
- 26 apr speciale rel. theorie 12
- 26 apr [scheikunde] vraag Chemie - wat is de oplossing? 11
- 26 apr Programmeren met vectoren 6
- 26 apr Straatklok loopt 5 minuten voor 12
- 25 apr Bruine vlekken op treinaanwijzerbord 10
- 25 apr Vogels in de stad zijn goede klussers 2
- 25 apr Rood laserlicht 3
- 25 apr Herleiden afmetingen vanaf een foto 21
- 25 apr [wiskunde] Prijs Product per KG; Alternatief Inzicht 3
- 25 apr do-re-mi-fa-so vliegtuigen 9
- 25 apr geen minkowski-ruimte toch? Doe ik dit nou fout? 17
- 25 apr [natuurkunde] kroon van koning op Syracuse 10
- 25 apr 2013 – Augustus Vraag 3 3
- 24 apr Vraag 2009 Juli Vraag 5 5
- 24 apr positie 2
Nieuwsberichten
- 04 mar Een nieuw soort magnetisme: altermagnetisme
- 31 okt AI kan via stem diabetes vaststellen 11
- 21 okt Einstein krijgt wéér gelijk 45
- 07 feb witter dan wit 20
- 19 jun irrigatie en de aardas