Hond en kat brengen gezamenlijke nakomelingen voort?

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Hond en kat brengen gezamenlijke nakomelingen voort?

Ik dacht dat dit niet mogelijk was: [rr]

http://frontpage.fok.nl/nieuws/70540

Als het 1 april was geweest had het me niet verbaasd. Maar nu? Dit kan toch helemaal niet, met al die verschillende chromosomen enzo?
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Berichten: 7.068

Re: Hond en kat brengen gezamenlijke nakomelingen voort?

Ik zou even de genetische test afwachten om te zien of de nakomelingen daadwerkelijk uit de poes komen... but if I were a betting man (en dat ben ik niet) dan zou ik gokken op 'niet'.

Gebruikersavatar
Berichten: 808

Re: Hond en kat brengen gezamenlijke nakomelingen voort?

Ik hoorde het ook op het nieuws, mijn eerste reactie was: "He, het is nog lang geen 1 april".

Die pagina lijkt niet of heel langzaam te laden dus die kan ik niet lezen.

Maar als dit echt waar is dan zal er wel op een of andere manier mee gesleuteld zijn.

Berichten: 38

Re: Hond en kat brengen gezamenlijke nakomelingen voort?

Dit is gewoon belachelijk, want genetisch gezien is zoiets niet mogelijk. Tenzij er heel lang en heel veel aan 'gewerkt' wordt, maar dan nog, dit resultaat: nope. Moesten een hond en een kat 'paren', wat soms wel eens gebeurt, komt hier gewoonweg niks uit voort, 'dingen' die totaal niet levensvatbaar zijn omdat de genetica van hondachtigen en katachtigen veel te verschillend is.
POST-DOCTORAAL ONDERZOEK:

Methods of communication used by Mammalia (voorlopige titel)

Berichten: 481

Re: Hond en kat brengen gezamenlijke nakomelingen voort?

Dit is gewoon belachelijk, want genetisch gezien is zoiets niet mogelijk. Tenzij er heel lang en heel veel aan 'gewerkt' wordt, maar dan nog, dit resultaat: nope. Moesten een hond en een kat 'paren', wat soms wel eens gebeurt, komt hier gewoonweg niks uit voort, 'dingen' die totaal niet levensvatbaar zijn omdat de genetica van hondachtigen en katachtigen veel te verschillend is.


Waarom zeurt iedereen zo, het is toch gebeurd, ga maar beter over disucussieren HOE het komt, ipv. OF het wel waar is.. :)

Berichten: 7.068

Re: Hond en kat brengen gezamenlijke nakomelingen voort?

Waarom zeurt iedereen zo, het is toch gebeurd, ga maar beter over disucussieren HOE het komt, ipv. OF het wel waar is.. :)
Wegens een stukke ironie-meter (is opgeblazen op andere delen op dit forum) moet ik het toch even vragen... dit is een grap, toch?

Berichten: 38

Re: Hond en kat brengen gezamenlijke nakomelingen voort?

Waarom zeurt iedereen zo, het is toch gebeurd, ga maar beter over disucussieren HOE het komt, ipv. OF het wel waar is..


Ik kan ook zonder problemen een kat vasthouden en daarnaast een stel puppies. Je gaat me nu toch niet vertellen dat je gelooft dat dit werkelijk zo zou zijn???

Je mag het van mij eens proberen uit te zoeken en als je weet hoe het mogelijk zou zijn, laat het dan ineens in prime uitzenden op Discovery channel ofzo, dan heb je zeker een hit!
POST-DOCTORAAL ONDERZOEK:

Methods of communication used by Mammalia (voorlopige titel)

Reageer