puberteit

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Gesloten
Berichten: 1

puberteit

hallo mensen,

sinds ik in de puberteit zit( weet niet op welke leeftijd ergens tussen 11/12 jaar), zijn me voeten nog steeds niet gegroeid en me handen ook en als ik die vergelijk met anderen zijn die van mij veel kleiner. Ik heb wel schaamhaar en ik denk dat mijn penis ook zijn hoogste punt heeft bereikt ik denk dat ik me groeispurt ook al heb gehad, omdat ik toen groter was dan leeftijdgenoten en nu groei ik al een jaar niet meer (zowel lengte, voeten en handen. En als ik hier en daar lees dat als je penis uitgegroeid is dat je dan eigenlijk uit de puberteit bent? Ik vraag me af of dat ook echt zo is? Ik word over een paar dagen 14 en al zo snel uit de puberteit, maak me een beetje zorgen...

Gebruikersavatar
Berichten: 4.220

Re: puberteit

Dit is een topic over een persoonlijk probleem en zoals je waarschijnlijk niet hebt gelezen (hint) in onze regels, willen dat liever niet op dit forum. Ik wil je adviseren om deze vragen aan je huisarts te stellen en je zo nodig te laten doorverwijzen.

Klik en dan onder het kopje "Individuele medische problemen" kan je nalezen wat ik bedoel.

-slotje-
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-

Gesloten