Kan niet inloggen met oude gebruikersnaam

Reageer

Kan niet inloggen met oude gebruikersnaam

Ik heb een probleem met inloggen. Ik krijg voortdurend de melding dat de gebruiker "ev!tje" niet bestaat. Ik dacht dat ik misschien het verkeerde wachtwoord intypte en op wachtwoord vergeten gedrukt. Ik kreeg een mail met een nieuw wachtwoord en ik werd wel als "ev!tje" aangesproken, dus blijkbaar besta ik toch :wink: . Ik hoop dat iemand me kan helpen?

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Kan niet inloggen met oude gebruikersnaam

Je bestaat alleszins nog:


http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showuser=8996


Het probleem kan komen door het ! in je naam. Als je wil kan ik je naam even aanpassen naar evitje, en daarna terug veranderen naar ev!tje om te kijken of dit werk (tenzij evitje ook goed is voor je).

Re: Kan niet inloggen met oude gebruikersnaam

Graag, evitje is oké voor mij :wink:.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Kan niet inloggen met oude gebruikersnaam

Het komt inderdaad door het feit dat leestekens zoals ! niet (meer) zijn toegestaan in je gebruikersnaam. Is het inmiddels al opgelost?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Kan niet inloggen met oude gebruikersnaam

Ik heb hetzelfde probleem. Alleen bevat mijn inlognaam 'stonewalker' geen leestekens. Ik zou wel graag terug eens op dit forum willen rondkijken. Ikzou het zeer sterk op prijs stellen mocht u mij willen e-mailen met het antwoord op deze vraag.


Met vriendelijke groeten.


Stonewalker

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Kan niet inloggen met oude gebruikersnaam

we hebben contact gehad en bovenstaand probleem is inmiddels opgelost.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Reageer