Massagraf van vliegen...

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 364

Massagraf van vliegen...

Al weer een paar jaar geleden was ik in Oostenrijk bij een beek aan het spazieren toen ik onder een houten voetbrug een massagraf van vliegen vond. Het was overigens midden in de zomervakantie en mooi weer (vandaar het spazieren). Sinds die zomer vraag ik me af wat er aan de hand was.

Afbeelding

Afbeelding

Noot: Opvallend vreemd netjes gerangschikt op sommige plaatsen. Beetje luguber.

Iemand enig idee wat er aan de hand was?
If the Creator had said, "Let there be light" in Ankh-Morpork, he'd have gotten no further because of all the people saying "What colour?"

Gebruikersavatar
Berichten: 824

Re: Massagraf van vliegen...

Lijkt wel of ze na het verpoppen van made tot vlieg direct dood zijn gegaan ofzo.. Waar zaten ze in? In iets dat mogelijk lang afgesloten was geweest?
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren

Gebruikersavatar
Berichten: 364

Re: Massagraf van vliegen...

Lijkt wel of ze na het verpoppen van made tot vlieg direct dood zijn gegaan ofzo.. Waar zaten ze in? In iets dat mogelijk lang afgesloten was geweest?
Onder een houten brug gewoon op het hout dus afgesloten kan het niet geweest zijn.
If the Creator had said, "Let there be light" in Ankh-Morpork, he'd have gotten no further because of all the people saying "What colour?"

Re: Massagraf van vliegen...

Zou het mogelijk zijn dat ze door de geur van een rottend kadaver daar zijn samengekomen ?Vliegen ruiken een kadaver op meer dan een kilometer.

Ze leggen hun eieren en dit is dan een succesvol einde van een vliegenleven ?

Werden ze misschien bespoten met een insectverdelger ?

Reageer