Joe cell theorieën

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 504

Joe cell theorie

Ik zou graag bezwaar willen maken tegen dit slotje. In mijn mening is het ontwikkelen van een theorie mbt de werking van een apparaat altijd nuttig. Het topic is een simpele vraag van de topicstarter. Als evilbro zo zeker van zijn zaak is dat het om een niet fungerend iets gaat, had hij dat ook gewoon als antwoord kunnen geven in plaats van op deze wijze tekeer te gaan tegen iemand die niets met voorgaande zaken te maken heeft.

Voorts ben ik van mening dat er hele goeie verklaringen bestaan voor de werking van de Joe Cell (ik ben geen natuurkundige, en als ik dat wel was, dan nog zou ik het mis kunnen hebben).

Als laatste ben ik van mening dat het hier helemaal niet handelt om een perpetuüm mobile, maar om een nog onbekende bron. Dat heeft als gevolg dat het zo lijkt dat het eeuwig aangedreven is.

Ik zou dan ook willen vragen om een heropening van het topic om eens te lezen wat men erover denkt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.

~Sir Winston Churchill

Gebruikersavatar
Berichten: 3.751

Re: Joe cell theorie

Ik begrijp niet goed wat precies je argument is. Hier werd een overzicht gegeven van topics die reeds over het onderwerp gaan (niet allen met slotje). Logischerwijze wordt gewoon in het betreffende topic verder op het onderwerp ingegaan. Wat is precies de meerwaarde die je ziet aan het openen van een nieuw topic daarover?

Gebruikersavatar
Berichten: 504

Re: Joe cell theorie

Zo te zien is er geen topic waarin iemand simpelweg vraagt naar de werking. Mensen die hier geen antwoord op weten hoeven niet te reageren. Dan loopt het ook niet uit de hand. We kunnen dit toch gewoon op een nieuwsgierige manier bekijken, of ben ik een idealist?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.

~Sir Winston Churchill

Gebruikersavatar
Berichten: 3.751

Re: Joe cell theorie

In dit topic werd herhaaldelijk gevraagd naar de werking, o.a. Klazon was bijzonder nieuwsgierig (naar eigen zeggen 'benieuwd'). Past daar perfect.

Ik vrees trouwens dat niemand weet hoe het werkt (wat niet geheel onlogisch is als het niet werkt), dus dat het vanuit jouw wens (enkel reageren als je weet hoe het werkt) niets uitmaakt of er een slotje dan wel een stilte volgt.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: Joe cell theorie

Voorts ben ik van mening dat er hele goeie verklaringen bestaan voor de werking van de Joe Cell
Nou, dan zou ik zeggen, leg maar uit, in het nog openstaande topic daarover.

Reageer