Boekenvoorstellen

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 191

Re: Boekenvoorstellen

Ypsilon, is het niet handig om voor het stemmen een poll te maken?

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Boekenvoorstellen

Neen, niet echt. Ik wil vermijden dat er op de poll gestemd wordt door niet-boekenclubleden. Dus zal ik sowieso posts moeten gaan tellen, en dan is de poll overbodig.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Boekenvoorstellen

3. Geluk - Will Ferguson
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.716

Re: Boekenvoorstellen

Klintersaas schreef:Mijn voorstel:

Titel: De zwerm (oorspronkelijke titel: Der Schwarm)

Auteur: Frank Schätzing

Korte inhoud: Spoiler alert!

Verborgen inhoud


Link online winkel:

Engelse versie op Amazon

bol.com (spoiler alert!)

Motivatie: Laat je absoluut niet van de wijs brengen door de dikte van het boek (926 pagina's). Dit prachtig gedocumenteerde boek heeft het allemaal: een origineel en brandend actueel onderwerp, een mix van actie, avontuur en SF,... Uiteraard zijn er ook een paar minpuntjes (geen enkel boek is perfect), maar laat dezen je niet weerhouden van het lezen.
Deze heeft mijn stem.
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde

Gebruikersavatar
Berichten: 3.135

Re: Boekenvoorstellen

Ik stem voor:

5: Walden Two - B.F. Skinner
Heb je interesse in journalistiek? Wij zoeken versterking! Speurwerk, deel van het team, meer weten: klik.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Boekenvoorstellen

Voorlopig zijn er slechts drie stemmen; dat lijkt me wat te weinig. Deze stemronde wordt dus met enkele dagen verlengd.

Gebruikersavatar
Berichten: 773

Re: Boekenvoorstellen

Ohja sorry, ben naar ziek geweest dus heb EN geen boek geplaatst, EN niet gestemd.. pi.gif

bij deze gaat mijn stem dan toch naar:

Titel: De zwerm (oorspronkelijke titel: Der Schwarm)

Auteur: Frank Schätzing
To boldly go where I`ve never been before



Be nice to nerds, chances are you`ll end up working for one

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Boekenvoorstellen

Vooruit dan maar, omdat je een goed excuus hebt pi.gif

Berichten: 8

Re: Boekenvoorstellen

Is er nu al een boek gekozen?

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Boekenvoorstellen

We staan even in standby. Ondanks het initieel enthousiasme, vallen we een beetje stil bij het stemmen... We zijn achter de schermen bezig, nog eventjes geduld.

Gebruikersavatar
Berichten: 187

Re: Boekenvoorstellen

Ik sla deze ronde denk ik over, zit even met andere zaken aan mijn hoofd.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Boekenvoorstellen

Oké, tot de volgende dan :D

Het lijkt erop dat "De Zwerm" het boek zal worden dat we gaan lezen.

Als er nog stemmen komen, zal het boek dat ook twee stemmen haalt meegenomen worden naar de volgende stemronde. Extra stemmers: jullie beslissen of dat "Geluk" dan wel "Walden Two" zal worden. Ik denk wel dat het (gezien ons ledenaantal) wel beter is, als we het aantal boekenvoorstellen terugschroeven naar twee, zodat er iedere keer uit drie boeken gekozen kan worden. Wat denkt de club?

Berichten: 8.614

Re: Boekenvoorstellen

Het lijkt erop dat "De Zwerm" het boek zal worden dat we gaan lezen.
Joepie, (bijna) gewonnen.
Ik denk wel dat het (gezien ons ledenaantal) wel beter is, als we het aantal boekenvoorstellen terugschroeven naar twee, zodat er iedere keer uit drie boeken gekozen kan worden. Wat denkt de club?
Mij best.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 11.085

Re: Boekenvoorstellen

Joepie, (bijna) gewonnen.
Hehe, 't is geen wedstrijd, Klintersaas :D

Gebruikersavatar
Berichten: 46

Re: Boekenvoorstellen

Ik onthoud mij helaas van stemmen. Het liefste zou ik De Zwerm lezen, maar ik zal daar hoogstwaarschijnlijk niet genoeg tijd voor hebben. Ik zou dus wel graag weten hoe veel tijd we krijgen om dit boek te lezen. Indien ik die duur te kort acht, bespaart me dat weer moeite om het boek in handen te krijgen. De Dostojevski en de Márquez lees ik liever in de zomer, en het boek van Skinner staat niet eens in het bestand van mijn bieb. Geluk blijft dan over, maar die spreekt me maar weinig aan. Dilemma, dilemma. :D
"Why are you wearing that stupid man suit?"

Reageer