Boeken

Moderators: dirkwb, Xilvo

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 254

Boeken

Is er iemand die enige boeken kan aanraden over rijen en reeksen en of over differentiëren?

ik zoek boeken die vanaf 0 beginnen en alles mooi opbouwen, liefst nederlandse boeken.

Ik heb gemerkt dat er hier een cursus over differentiëren op het forum staat, is deze toevallig ook via pdf of in afdrukbare versie beschikbaar?

groeten

Berichten: 8.614

Re: Boeken

Kijk eens of in deze topic iets te vinden is.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Boeken

Als je echt een uitleg vanaf het begin wil, zijn boeken van het secundair onderwijs vaak nuttig.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 254

Re: Boeken

Als je echt een uitleg vanaf het begin wil, zijn boeken van het secundair onderwijs vaak nuttig.
inderdaad, maar welke boeken gebruikt men tegenwoordig zoal?

en @ Klintersaas, daar heb ik al eens rondgekeken, maar niet echt iets goed gevonden.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Boeken

Al wat ouder (maar degelijk) is de reeks van Jennekens, er is de Delta-reeks en recenter is onder andere "Van Basis Tot Limiet".
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Boeken

Al wat ouder (maar degelijk) is de reeks van Jennekens, er is de Delta-reeks en recenter is onder andere "Van Basis Tot Limiet".
Als ik tussen Van Basis Tot Limiet moet kiezen en Delta, heeft Delta wel mijn voorkeur.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Boeken

Voor mij ook, en daarvoor nog Jennekens. Doorgaans geldt: hoe ouder, hoe beter.

Maar als je van veel figuren, kleurtjes en beeldende uitleg houdt, dan is VBTL wel...
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Berichten: 254

Re: Boeken

De delta reeks is toch die reeks met "kleine" boeken?

Qua formaat zijn het van die halve a 4 boeken , niet?

Ik zal die dan maar eens aanschaffen. Lijken me wel degelijke boeken.

Hopelijk zijn ze geschikt voor zelfstudie

Reageer