We moeten onze perspectief veranderen. We leven nog alsof de aarde plat is.

Moderators: Michel Uphoff, Jan van de Velde

Gesloten
Berichten: 2

We moeten onze perspectief veranderen. We leven nog alsof de aarde plat is.

We weten als mens zijnde precies wat. goed en fout is.

Althans dat denken we.

Voor 97% is de wetenschap overtuigd dat wij klimaatverandering veroorzaakt hebben.

Who gives a f*cm het probleem is niet of we het wel of niet gedaan hebben. Het probleem is dat het KLIMAAT verandert en ons bestaan kan ondermijnen.daarna komt de conclusie dat wij het probleem zijn en de oplossing hebben.

Maar de mens moet fundamenteel anders leven. Op sociaal gebied economies gebied en klimaatologisch.

Sociaal gezien moet je altijd eerst de fout bij jezelf zoeken.

Dit is blijkbaar niet vanzelfsprekend.

Maar om onderdeel te zijn van de oplossing moet je inzien dat wij het probleem zijn en de oplossing!

Ik hoorde laatst op tv dat piramides stonehenge etc een soort tijdscapusles zijn. Ze waren er voor ons en ze zijn er na ons. Steen overleefd immers langer dan een mens.

Maar wat blijft ook langer. Dat is het internet. En alle vormen van radiogolven Bluetooth etc. Dus dat zijn eigenlijk ook tijdscapsules.

De reden dat ik o.a hier op kom is omdat ik vreemde dingen meemaak in mijn omgeving. Heel veel statische elektriciteit. Ik trek mijn telefoon gewoon leeg.

Maar dat is niet het enigste. Ik zie soms ook ineens een witte pixel of puntje. En die word steeds groter. Mijn gedachten raken daar soms in verzonken. En die zijn dan ergens anders maar niet bij mij.

Dat heeft mij vervolgens weer aan het denken gezet. Het hits deeltje wat wij zoeken . Zodra je er naar kijkt is het er niet meer. Dus bij waarneming is di3 verdwenen. Ik zie soms ook wel eens een wit puntje en die verdwijnt zodra ik er naar kijk.

In mijn gedachten kan ik hem wel vasthouden. En middels de manier die ik recentelijk ontdekt heb.

(Vroeger zij men dat zijn geesten) dat word heden ten dage nog steeds niet geacepteerd.want het is niet duidelijk meetbaar.

Maar als je nu eens anders denkt.

Je gaat ooit dood. Dan vallen je atomen protonen neutronen etc. Allemaal uit elkaar. Maar wat maakt ons ons? De ziel juist?!

Het higs deeltje? Misschien.

Feit is wel als je accepteerd dat je ziel na je dood voortleeft en je accepteerd dat je gedachten los kunnen staan van je lichaam. Je kent het wel iemand loopt een ruimte in. En je voelt gewoon zijn aanwezigheid.

Ik denk dat dit onderwerp meer aandacht verdient.

En ik denk dat tijdrijsen mogelijk is. Sowieso via het internet. Als je je gedachten sterk maakt met elektriciteit bijstaat. En je moet het in je hebben. Het is een gevoel dat je los staat van tijd en plek. Je gedachten moeten leeg zijn!.

Ik zou hier een open source project van willen maken

Met vriendelijke groet

Nekko
Waneer toevalligheden zekerheden worden kan je stellen dat. We een nieuwe perspectief nodig.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 8.166

Re: We moeten onze perspectief veranderen. We leven nog alsof de aarde plat is.

Opmerking moderator

Dit is een bericht waaraan een wetenschappelijke basis duidelijk ontbreekt.
Theorieontwikkeling is geen vrijplaats voor vage en onwetenschappelijke teksten.
 
Dit topic gaat dus op slot.

Gesloten