tenen

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Berichten: 34

tenen

Hallo

Welke teen is normaal het langste?

Is dat de grote teen (de eerste dus) of de tweede?

Bij mij is de tweede net iets langer maar bij de meeste van mijn vrienden niet. We hadden er nu een discussie over welke teen 'normaal' gezien het langste is. :shock:

bedankt

Berichten: 119

Re: tenen

dat is bij iedereen verschillend volgens mij. bij mij is de grote teen ook kleiner dan de twee tenen er naast, en de andere 2 tenen zijn kleiner dan de grote teen... :wink:

Kusz angel

Berichten: 402

Re: tenen

Bij mij is de eerste het grootst. Maar volgens mij wordt het weleens als één van de zeven schoonheden gezien als je tweede teen het grootst is.
Destiny is but a word created by man to accept reality

Gebruikersavatar
Berichten: 710

Re: tenen

Bij mij is de eerste het grootst. Maar volgens mij wordt het weleens als één van de zeven schoonheden gezien als je tweede teen het grootst is.
Één van de zeven schoonheden? Dat spreekt mij wel aan. Wat is dat?
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.

Re: tenen

Er bestaan verschillende voettypen een Grieks voettype en een Egyptisch voettype, bij de een is de grote teen het meest lang en bij de ander de tweede teen. Omdat ik het niet zo belangrijk vind weet ik niet meer welke wat was en wetenschappelijk of uit de praktij durf ik niet te zeggen wat het meest voorkomt.

Maar het beide "normaal".

Yvonne Kruize, podotherapeut

Re: tenen

We hebben het opgezocht... tweede teen groter is Grieks... dus dat laat te raden hoe de andere, overigens maar 40%, heet. De Egyptische dus.. :roll:

Re: tenen

We hebben het opgezocht... tweede teen groter is Grieks... dus dat laat te raden hoe de andere, overigens maar 40%, heet. De Egyptische dus..   :roll:


Waar kan ik jullie informatie vinden?

Yvonne

Reageer