statische elektriciteit

Moderator: physicalattraction

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer

statische elektriciteit

hallo ik moet in mijn werkstuk een hoofdstuk maken over statischelektriciteit wie kan mijn helpen graag door mailen naar xxxxxxxx

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: statische elektriciteit

Ga eens naar de bibliotheek en lees daar een goed boek.

Gebruikersavatar
Berichten: 420

Re: statische elektriciteit

hallo ik moet in mijn werkstuk een hoofdstuk maken over statischelektriciteit wie kan mijn helpen graag door mailen naar xxxxxxx

Ik weet zeker dat je op internet kant en klare werkstukken kunt downloaden.

Dat is vast de bedoeling van je opleiding.

Maar ik begrijp dat zoeken nog te veel moeite is, het moet aangeleverd worden.....

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: statische elektriciteit

hallo ik moet in mijn werkstuk een hoofdstuk maken over statischelektriciteit wie kan mijn helpen graag door mailen naar xxxxxxx
Ik weet zeker dat je op internet kant en klare werkstukken kunt downloaden.

Dat is vast de bedoeling van je opleiding.

Maar ik begrijp dat zoeken nog te veel moeite is, het moet aangeleverd worden.....
Chablis: Vind ik een beetje cynisch (en ik kan het herkennen, want een hoop mensen kunnen beamen dat ik erg cynisch kan zijn. Spooky-k, Aolus, Boris van Praag, Friendly ghost anyone? :shock:) moet ik zeggen. Misschien bedoeld TS dat alle hulp via email kan. Het hoeft niet te betekenen dat je jouw werkstukken op moet sturen naar het email adres. Kan toch wat vriendelijker.

TS: ik denk dat je een hoop hierover op google kan vinden. Als je dan nog met wat specifieke gerichte vragen over statische electriciteit zit, willen we je vol liefde helpen. Maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat dit een huiswerk maak forum wordt ;). Je post komt wel wat licht passief over.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 420

Re: statische elektriciteit

@ StrangeQuark:

Het was ook idd cynisch bedoeld.

Misschien ben ik een beetje overgevoelig af en toe, maar ik erger me van tijd tot tijd groen en geel aan mensen die niet eens de moeite nemen om zelf even te zoeken of zelfs maar een beetje behoorlijke titel voor een topic in te tikken, terwijl aan de andere kant, we met zijn allen proberen iedereen te helpen en er zelf ook veel van opsteken.

Vandaar.

Grtz,

Ton

Gebruikersavatar
Berichten: 4.161

Re: statische elektriciteit

Het is idd spijtig dat we niets meer van hem gehoord hebben. Als hij nou ff zijn vraag wat concreter zou stellen. Ik snap jouw kant ook zeer goed. Maar probeer mensen het voordeel van de twijfel te blijven geven. Misschien is het gewoon stommigheid, en bedoelde hij het niet zo.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.

Gebruikersavatar
Berichten: 420

Re: statische elektriciteit

We raken een beetje off-topic, maar met een goed doel:
Maar probeer mensen het voordeel van de twijfel te blijven geven. Misschien is het gewoon stommigheid, en bedoelde hij het niet zo.
Mee eens, en daarom reageer ik ook in de hoop dat men er wat van opsteekt.

Maar wanneer je eens naar de topic index kijkt springen de tranen je af en toe in de ogen:

Bliksem??

Vakwerk,

IJsblokje,

Wrijving,

enz, prikkelen niet echt om het topic ook te openen.

Grtz

Reageer