Quarks

Moderator: physicalattraction

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 5

Quarks

Kan iemand me uitleggen hoe ze werken. Ik wil graag alles over quarks en antiquarks leren

Berichten: 8.614

Re: Quarks

Wat weet je al? Heb je bijvoorbeeld hier al eens gekeken?
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 5

Re: Quarks

Kan iemand me uitleggen hoe ze werken. Ik wil graag alles over quarks en antiquarks leren
Ja maar toch erg bedankt.

Berichten: 8.614

Re: Quarks

Graag gedaan. Het is echter nogal moeilijk om hier een verhandeling over quarks te geven, zonder dat we op de hoogte zijn van je voorkennis en je niveau. Mocht je specifieke vragen hebben, dan kun je die natuurlijk steeds stellen.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 5

Re: Quarks

Graag gedaan. Het is echter nogal moeilijk om hier een verhandeling over quarks te geven, zonder dat we op de hoogte zijn van je voorkennis en je niveau. Mocht je specifieke vragen hebben, dan kun je die natuurlijk steeds stellen.


ik weet hoe ze heten en wat hun spin is.

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Quarks

Als je Engels behoorlijk is, heb je wellicht veel meer aan de Engelstalige variant (uitgebreider artikel). Besef wel dat dit al een behoorlijk 'geavanceerd' onderwerp is, als je dit echt diepgaand wil begrijpen heb je wel heel wat voorkennis nodig. Om een eerder algemeen idee te krijgen over hoe het in elkaar zit, kan je die pagina van wikipedia zeker eens grondig doornemen.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 5.679

Re: Quarks

The Particle Adventure is een goede start, en er is ook een Nederlandse versie.

Google verder eens op standaard model.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Reageer