Wiskunde alympiade 2009/2010

Moderators: dirkwb, Xilvo

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 2

Wiskunde alympiade 2009/2010

Hallo mensen,

Ik heb morgen op school een moeilijke opdracht voor Wiskunde. Het is heel belangrijk en telt mee voor mijn schoolexamen. Ik mag een laptop meenemen en hulp van anderen inschakelen. Is het mogelijk dat er morgen hier mensen online zijn die me kunnen helpen. De opdracht is van 9 uur tot 4 uur en we krijgen hem pas morgen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes Brigitte

Berichten: 4.246

Re: Wiskunde alympiade 2009/2010

Ik mag een laptop meenemen en hulp van anderen inschakelen.
WAT? :eusa_whistle:

Waarom zouden ze dat toelaten? En waarom zouden ze wiskundeolympiadevragen voor het schoolexamen laten mee tellen, hier zit een luchtje aan...
Quitters never win and winners never quit.

Berichten: 771

Re: Wiskunde alympiade 2009/2010

De wiskunde olympiade moet toch volgens de regels alleen en zonder hulpmiddelen worden opgelost....

Ik hoop dan dat je school de antwoorden niet gaat opsturen voor de eigenlijke wedstrijd...

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Wiskunde alympiade 2009/2010

Ik krijg morgen ook de opdrachten van iemand door om snel wat te helpen. :eusa_whistle:

Ik weet niet wat het juist is (betreft hier België) maar het zijn voorselecties voor een evenement in Utrecht naar wat ik van de uitleg heb begrepen.
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Berichten: 2

Re: Wiskunde alympiade 2009/2010

Het is idd een voorronde. Iedereen in Nederland mag hulpmiddelen gebruiken.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: Wiskunde alympiade 2009/2010

Weet wel dat als je de vraag hier post; anderen ook met het antwoord kunnen gaan lopen ](*,) Tevens weet ik niet of iedereen, nu ze weten dat het een voorronde is en het dus eigenlijk onfair zou zijn moest iemand het voor jouw oplossen, je gaan helpen. :eusa_whistle:
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Berichten: 8.614

Re: Wiskunde alympiade 2009/2010

Helpen lijkt me geen probleem, maar je moet niet verwachten dat je de oplossingen uitgeschreven krijgt. Dat is immers niet de manier waarop dit forum werkt. Als je morgen dus de hulp van het forum inroept:
WSF is geen antwoordenmachine, maar begeleidt met alle plezier.

Vraag dus niet om het voorschotelen van een antwoord, maar beschrijf de punten waar je tegenaan loopt.

Als je een reactie post, geef dan niet meteen de uitkomst maar laat de vraagsteller zelf tot de goede oplossing komen.
Geloof niet alles wat je leest.


Heb jij verstand van PHP? Word Technicus en help mee om Wetenschapsforum nog beter te maken!

Berichten: 4.246

Re: Wiskunde alympiade 2009/2010

Iedereen in Nederland mag hulpmiddelen gebruiken.
Op de website staat niet dat dat mag.
Quitters never win and winners never quit.

Reageer