rookgordijn

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 4

rookgordijn

ik doe als hobby magie maar voor mijn verdwijntruk moet ik een rookgorijn hebben uit een klein balletje

het balletje heb ik maar ik weet niet hoe ik dat rookgordijn moet maken en ik moet er helemaal in verdwijn

help aub

Berichten: 778

Re: rookgordijn

heb je dat balletje zelf gemaakt??

Als je het ergens gekocht hebt moet het op de verpakking staan lijkt mij hoe je dat balletje moet gebruiken.

Vroeger had ik (vaak met oud&nieuw) ook van die balletjes met een lontje eraan dat stak je aan en je kreeg me toch een partij rook 8-)

Altijd erg leuk misschien dat je zoiets moet gebruiken, al is dat volgens mij wel erg traag en je moet het ook nog aansteken dus zal niet echt bevoordelijk zijn voor de snelheid van de truc lijkt mij :D

suczes ermee

Berichten: 4

Re: rookgordijn

een zelfgemaakt balletje maar er zou geen lontje bij moetten alleen als het kapot wordt gegooid dat er een rookgorijn is

wat heb ik daarvoor nodig dat het zich vermengt en dat een rookgordijn maakt

Re: rookgordijn

oh ja!! dat is een ninja verdwijntruc ja! dat heb ik gezien in een film... dát wil je!

achtergrond is meen ik dat oude oosterse vechtkunst meesters zo goed waren dat ze onzichtbaar konden worden voor mensen die die techniek niet kenden..

klopt dat een beetje wat ik hier zeg? :D

Berichten: 4

Re: rookgordijn

ja maar degene die de techniek niet konden maakte een balletje met stoffen in zodat er een rookgordijn opkwam dat ze daarin verdwenen maar ik weet niet wat die stoffen zijn en die wil ik weten

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: rookgordijn

Voor dit soort vragen kan je beter terecht bij onze collega's van Chemixtry die hebben daar meer mensen met verstand en ervaring van dit soort dingen en zullen je beter kunnen helpen...

Reageer