Help de slachtoffers in Azië, giro 555

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 778

Help de slachtoffers in Azi

Afbeelding

Giro 555

Ook al gaat Chemieforum.nl het overgrotedeel over chemie en zijn verwante onderwerpen, de gigantische ramp die tijdens de kerstdagen Azië trof is iets wat ons allen niet onopgemerkt is gebleven. Vele tienduizenden slachtoffers, enorm veel leed en verdriet, dat is iets wat ons van het Chemieforum.nl team alles weer even in perspectief doet laten zien.

Onze gedachten zijn dan ook bij iedereen die door de tsunami is getroffen.

Nu het bericht bovenaan de pagina van het forum weg is, vonden we het een goed idee om er een topic over te openen, aangezien het toch niet vergeten mag worden!

Voor meer informatie en donaties wil ik onze Nederlandse bezoekers verwijzen naar de website van Giro 555 (SHO).

Onze Vlaamse bezoekers kunnen een donatie doen bij het Belgische Rode Kruis via 000-0000025-25.

bron: Leon, beheerder Macfreak forum

Berichten: 778

Re: Help de slachtoffers in Azi

Er is nu zo'n € 160,5 miljoen opgehaald doormiddel van Giro 555 dat is natuurlijk fantastisch.

Ook hoorde ik op de radio dat er min of meer veel te veel geld was en dat er wellicht geld terug gestoord gaat worden naar de donateurs.

Wat mij betreft hoeft dit topic niet meer gepinned te staan dus laat ik hem gewoon als normaal topic langzaam ten onder gaan.

hmmm dat klinkt dan weer niet zo heel erg positief :D

Maargoed het topic is niet meer gepinned maar je kunt altijd regearen natuurlijk.

Berichten: 254

Re: Help de slachtoffers in Azi

Ik vind dit geld voor azie wel een beetje erg overbodig. Echt erg wat er gebeurt is met die mensen maar in afrika gaan mensen dagelijks dood door aids en wat maakt mensen dat nu uit? Daar sterven mensen van de honger en wat maakt mensen dat nu uit?

Ik bedoel het niet negatief, maar ze moeten niet alleen aan azie denken...

Berichten: 778

Re: Help de slachtoffers in Azi

2 dagen na de ramp las je ook haast niks meer in de krant en nu is het al helemaal in de vergetelheid geraakt.

Het is puur toeval dat ik het op de radio hoorde anders stond dit topic nog steeds gepinned :D

En het is nu eenmaal zo dat zoiets na een paar weken in de vergeltelheid raakt.

Reageer