leuke proevensite

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 74

leuke proevensite

heej allemaal,

ik ben nog niet zo lang met chemie enzo bezig, en ben ook nog niet zo oud (12). maar ik vind het wel erg leuk. ik beschik ook over een aantal chemicalien, en apperatuur enzo (glaswerk). maar nu weet ik niet zoveel sites met leuke proeven (dus niet van die hele makkelijke zoals azijn en bakpoeder is koolzuurgas,,,). wie weet er een leuke site met proeven??

heel erg bedankt, Koen.
Tempus omnia vulnera sanat, sed cicatrices manent...

Berichten: 660

Re: leuke proevensite

je kunt hier eens kijken maar let wel op want sommige proeven kunnen gevaarlijk zijn [!] [!]

mvg kevin

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: leuke proevensite

---verwijderd door Raspoetin---

Niks persoonlijks hoor maar gezien je leeftijd vond ik mijn link niet echt verstandig. Dus toch iets half persoonlijks :lol:

Tenzij je de proeven onder deskundig oog gaat uitvoeren, laat ik maar een modje beslissen.
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Berichten: 74

Re: leuke proevensite

bedankt :lol: veiligheid is het belangrijkst ;) .
Tempus omnia vulnera sanat, sed cicatrices manent...


Berichten: 3.145

Re: leuke proevensite

Ik kan je helpen aan vele interessante experimenten, maar voordat ik daar meer informatie over geef wil ik graag weten wat voor experimenten je in gedachten hebt en wat voor chemicalien je zoal tot je beschikking hebt. Ik ben nl. toch wel terughoudend vanwege je leeftijd, hoewel ik het zeker leuk vind als iemand echte belangstelling voor chemie ontwikkelt.

Laat maar weten wat je zoal wilt :lol: .

Berichten: 740

Re: leuke proevensite

Thuisexperimenteren is idd een leuke website met wat kleine proefjes, hier heb ik er ook al veel van uitgevoerd :lol:

Berichten: 74

Re: leuke proevensite

thanx allemaal :lol: !!
Tempus omnia vulnera sanat, sed cicatrices manent...

Berichten: 365

Re: leuke proevensite

je kunt ook eens kijken bij http://www.c3.nl

lijkt mischien soms kinderachtig maar is wel een goede basis. (tip vraag het spreekbeurtpakket aan!!! en hou er een keer een spreekbeurt over)

Berichten: 74

Re: leuke proevensite

bedankt :lol:
Tempus omnia vulnera sanat, sed cicatrices manent...

Reageer