geslacht

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 660

geslacht

Ik vroeg me eigenlijk af wat voor mensen er op dit forum actief zijn. zijn dit vooral mannen of vooral vrouwen. Wat ik aan de posts merk zijn de meeste man maar hoeveel vrouwen zijn er dan actief.

mvg kevin

Berichten: 62

Re: geslacht

Er zijn niet zo veel vrouwen hier 8-)

Berichten: 114

Re: geslacht

Ik vrees dat er inderdaad een overschot aan mannen is... maar daar raak je ook wel aan gewend :)

Laatst had ik een meeloper die twijfelde tussen een alfastudie en scheikunde, ze vroeg: vind je het nou niet vervelend om elke keer met die jongens te zitten? Misschien dat de alfastudie toch wel een goede optie was 8-)

Berichten: 2.035

Re: geslacht

In mijn eerste jaar scheikunde op de univ was 42% (!) meisje, maar dat is er geloof ik tegenwoordig inderdaad niet meer bij 8-)

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: geslacht

In landen als Kroatië is 90% van de scheikundestudenten vrouw. Mannen doen alleen scheikundige technologie....

Berichten: 660

Re: geslacht

toen ik bij een meeloopdag was op de opleiding die ik volgend jaar wil gaan volgen zat de verdeling ongeveer zo:

chemie - bijna allemaal jongens

biologie en medisch lab onderzoek (ga ik doen) - was ik de enige jongen 8-)

milieukunde: redelijk verdeeld

mvg kevin

Berichten: 30

Re: geslacht

ik denk dat de reden voor het overgewicht aan mannen misschien betekent dat vrouwelijke studenten meer dingen gaan opzoeken op andere manieren en minder vertrouwen op de uitleg van hun medemens

maar ik kan mij natuurlijk wel vergissen

want in mijn klas zitte wel meer vrouwen dan mannen

Berichten: 9

Re: geslacht

vrouw

Gebruikersavatar
Berichten: 186

Re: geslacht

Ik volg na MLO en HBO Chemische Technologie nu eindelijk een studie zonder een overschot aan mannen: geologie in Utrech :oops:

Berichten: 12

Re: geslacht

Héhé 't is logisch... Afbeelding

Mocht er meer meiden zijn :oops:

Greetz

xxx

Berichten: 180

Re: geslacht

Man deze topic is al eeuwen oud. :oops:

Berichten: 12

Re: geslacht

En dan

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: geslacht

... ben je een necroposter Afbeelding

/me is natuurlijk man, met humor die geen humor is :oops:

Gebruikersavatar
Berichten: 6.314

Re: geslacht

.. en daarmee houden we het vanaf nu maar weer ontopic.

Bij dit soort topics is het geen probleem te posten als het wat ouder is, maar houd het serieus en ontopic :oops:
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

Berichten: 51

Re: geslacht

Ben ook een vrouw. :oops:

Gesloten