gasten

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 278

gasten

Hoe zit het eigenlijk met die gasten online?

Op startpagina linksonder ergens kan je zien wie er onine is. Heb al eens eerder topics gelezen over die zoekmachines, maar dat zijn er wel veel dan. Doen ze nog iets kwaad?

"Nu online: 11 gebruikers waarvan

3 leden en 8 gasten:

rage against the machine, MSN Zoeken, Yahoo, Gigablast, Google, The Herminator, Gerard"

gr,

rage

Berichten: 2.035

Re: gasten

Het betekent gewoon dat een zoekmachine een door een gebruiker opgegeven zoekterm hier op het forum heeft gevonden..... en aangezien er wereldwijd op ieder moment honderdduizenden mensen op internet aan het zoeken zijn, zal het nogal vaak voorkomen dat er hier meerdere zoekmachines tegelijk als gast "ingelogd" zijn :oops:

Berichten: 278

Re: gasten

OK, das ook weer duidelijk dan

Bedankt

Berichten: 2.399

Re: gasten

Wordt je ook niet gewoon als gast geregistreerd als je gewoon hier even on-ingelogged rond neust?

Berichten: 3.145

Re: gasten

Inderdaad, ook dan ben je gast. Dat is eigenlijk met alle forums het geval, waar je als gast kunt rondneuzen, maar niet iets kunt posten.

Gebruikersavatar
Berichten: 6.853

Re: gasten

Het betekent gewoon dat een zoekmachine een door een gebruiker opgegeven zoekterm hier op het forum heeft gevonden.....
Nee, dat wordt hier niet geregistreerd. Wat je ziet is het rondneuzen van de robots van de zoekmachines om hun index bij te werken. Aangezien de robots proberen om rustig hun gang te gaan (zo af-en-toe eens een pagina downloaden), en het forum elke bezoeker in het laatste half uur als "nu actief" registreert, zijn deze bots bijna 24 uur op 24 in dat lijstje te vinden. Elke nieuwe pagina moet ééns door google worden gevonden, en we hebben er tientallen nieuwe en veranderde per normale werkdag!

Berichten: 2.035

Re: gasten

Je hebt gelijk... nu ik de oude topics hierover doorlees zie ik dat mijn geheugen ernstige lacunes vertoont :oops:

Reageer