gip

Moderator: ArcherBarry

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Reageer
Berichten: 40

gip

Hallo iedereen, ik zou weten of iemand een idee heeft voor mijn gip ik moet het tegen mei weten dus jullie hebben nog tijd om te sturen.

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: gip

Ehm, wat bedoel je precies met: dus jullie hebben nog tijd om te sturen. ? Wij zijn jouw werknemers niet, kthxbye.

Berichten: 774

Re: gip

Wat is eigenlijk een gip? een werkje?

Berichten: 2.337

Re: gip

geïntegreerde proef.

Een werkstuk voor technische richtingen maar een heel belangrijk.

Berichten: 40

Re: gip

idd chemaniac

@FsWd ik vraag maar hints

ik had al gedacht aan kaas maken maar ik weet neit of dat de vorige jaren al is gebeurt want dat mag dan niet daarom wil ik wat meer keuzes voor het geval

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: gip

Het makkelijkste is dan gewoon bij je leraar of wie daarover gaat, een lijstje te vragen met dingen die al geweest zijn. Dan weet je iig de onderwerpen die je niet kunt doen.

Berichten: 40

Re: gip

ja maar dan moet ik wel bij veel leerkrachten zijn want er zijn er even een stuk of 10 leerkrachten die daarover gaan

Gebruikersavatar
Berichten: 11.177

Re: gip

Dat is inderdaad vervelend. Je kunt er volgens mij van uit gaan (maar vraag toch even na :lol: ) dat dingen als esters en aspirine wel gedaan zullen zijn. Miischien dat biodiesel een optie is?

Berichten: 76

Re: gip

wij doen dit ook... ik volg momenteel biotechnieken

mijn onderwerp is de pH .... maar ik denk dat je vooral moet kiezen waar je interresse in ligt... wat doe je graag in school en welke richting volg je?

grts

Berichten: 40

Re: gip

@terminpr ik volg ook biotechniek.

voornamelijk wiskunde en labo biotechniek en dan nog chemie

@FsWd dat is nog een goed idee van biodiesel

Reageer